Singoalla
Trådstartare
Sv: Rastlös, någon som känner igen sig?
Men om man inte riktigt kan slappna av om det är stökigt, vad gör man då? Övar? Hur? Blir det bättre då? Just nu kan situationen se ut som så att jag kommer hem från jobbet och det är stökigt. Då tar jag hellre 30 min att röja undan så att jag sedan kan njuta av en kväll med min sambo utan att trampa på kläder som ligger på golvet. Än att sitta i soffan och störa mig på skiten hela kvällen
Det tar i dagsläget mer energi av mig, än att bara städa undan. Men om jag kunde komma hem och bara slappna av i ett stökigt hem så.. GÄRNA! Kan man öva upp det? Och självklart vill jag värdera mina relationer högst, men jag vet inte riktigt hur jag skulle kunna ändra på något där. Jag träffar mina närmaste varje vecka, och dom jag inte hinner träffa lika ofta pratar jag ändå med nästan dagligen. Det kommer väldigt naturligt, och vi har ganska naturliga mötesplatser som gör att det blir väldigt enkelt.
Men om man inte riktigt kan slappna av om det är stökigt, vad gör man då? Övar? Hur? Blir det bättre då? Just nu kan situationen se ut som så att jag kommer hem från jobbet och det är stökigt. Då tar jag hellre 30 min att röja undan så att jag sedan kan njuta av en kväll med min sambo utan att trampa på kläder som ligger på golvet. Än att sitta i soffan och störa mig på skiten hela kvällen