JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Råttleksaker att göra själv?
Hej, jag har två råttbebisar och en vuxen råtta och skulle gärna göra lite egna leksaker till dom så om ni har något bra pyssel som ni har gjort till era råttor/smådjur, skriv här!
Tack på förhand
Däggdjur
Hej.
Två renrasiga ej besläktade Hermeliner fick en kull i dagarna med 3 dödfödda och missbildade ungar. Det var hennes första kull och...
Däggdjur
Hej!
Har för två veckor sen köpt min sons första husdjur. Efter noggrant övervägande landade det i två gerbiler.
Buren var inköpt och...
Utrustning
Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han...
2
Ridning
Jag är ridlärare på en verksamhet och vill ha tips på olika övningar som är bra att göra i grupp. Både dressyr, bommar och hoppning...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Vi ar inne pa vecka tre utan regn nu och det ar inte torrperiod annu. Eller rattare sagt, det stankte lite I dag sa man sag monster i...
hastflicka
Idag kl 03:05
Svar: 1 221
Visningar: 44 884
Allmänt
Hjälp
Relationer Spelar ingen större roll, han är inte seriöst intresserad. Du kan väl ta bort honom med (vet inte riktigt hur snapchat fungerar) och...
Sryoqwe
Idag kl 02:12
Akvarietråden V
Övr. Djur Har upptäckt att jag har små maskar i ena räkakvariet. Såna där bruna, smala och ofarliga som jag inte minns namnet på nu. Det är också...
Red_Chili
7 minuter sedan
Svar: 1 376
Visningar: 40 933
Djur
Förslag på passande matskål?
Övr. Hund Skulle något sådant här kunna funka? Inte så stabil kanske, i och med den runda formen, men om man är lite händig eller pysslig så...
Smulis
Idag kl 00:29
Svar: 3
Visningar: 189
Hund
Torrfoderdjungeln..
Övr. Katt Jag har inte prövat Bozita torrfoder, men de ratar våtfodret tyvärr. Men ska absolut försöka.
Våtfoder är favoriterna: Brlt Care, Mjau...
Noxos
Idag kl 00:00
Svar: 7
Visningar: 145
Katt