Redigeringsprogram för bilder.

Inka-90

Trådstartare
Jag behöver eran hjälp, jag tycker det är jätteroligt att fota och skulle nu vilja ha ett redigeringsprogram på datorn för att kunna redigera bilderna lite och sätta en vattenstämpel på dem, jag vill ha att program som är enkelt att använda och är på SVENSKA!
Vad kan ni rekommendera mig?

Sv: Redigeringsprogram för bilder.

Jag har just nu på datorn

Picasa - mest använt, lätt att föra bilder direkt från minneskortet, lite lättare redigering och går genom programmet skicka upp bilder till webalbum för att lättare dela. Gratis

Aperture - Oxå rätt lättanvänt, endast för Mac och vet inte vad jag betalade för det, laddade iallafall hem från AppStore

Photoshop - Använder det sällan, ska försöka lära mig men orkar aldrig, är väl det oslagbart bästa då man väl kan använda det iofs.

Gimp - Som Photoshop, fast laddas hem gratis! Vad de är för stora skillnader vet jag inte!

Sv: Redigeringsprogram för bilder.

Gratis.
Jag laddade hem Gimp men fattar ingenting av det! :banghead:

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
687
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
303
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 158
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka