Reflextäcke till promenad

Bri

Trådstartare
Jag letar efter ett "helt" reflextäcke att använda när man promenerar med hästen. Någon som vet var det går att få tag i?

Finns vanliga utetäcken med reflexstripes på sidorna, vet dock inte vilket märke. Vi har ett reflextäcke från Horze som heter bZeen! Täcker hela hästen och har hål för sadeln. Perfekt för både ridning i mörker och promenader! Regnar det läger vi bara ett ofodrat täcke under! Då fyller samma täcke 2 funktioner :)

• Gilla
Reactions: Bri
Jag har detta från Globus.
13051508_10153712261073068_4715779078466843994_n.jpg

• Gilla
Jag skaffade ett reflexkörtäcke att ha på handhästen. Fäster det i reflexbröstan och en täckesgjord.

• Gilla

Liknande trådar

Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
521
Senast: warg
·
Utrustning Min unghäst blir tre år iår och av olika anledningar är jag inte så sugen på att sko henne traditionellt, inte just nu iallafall. Men... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 488
Senast: skiesabove
·
Utrustning Jag letar efter en vettig uppstigningspall. Förr körde jag alltid Ikeas pall, men den har efterhand blivit klenare och ranglig i sin... 2
Svar
26
· Visningar
1 426
Senast: Efwa
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 916
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka