Register över stall?

stjarnfrugt

Trådstartare
Finns det något bra register över stall där man kan titta när man letar möjliga uppstallningsalternativ? :confused:
Jag bor på en ort där det kryllar med stall men ingenstans tycker jag att jag hittar info om vad de heter eller om det kan tänkas finnas platser att hyra. Alla annonserar ju inte på blocket precis och det verkar omöjligt att hitta hemsidor :(

Sv: Register över stall?

Länsstyrelsen borde veta vilka som har tillstånd för sån verksamhet. Hemsidor har knappast de som bedriver inckorderingsverksamhet.

Annars håller jag med Mitrolle att det bästa är om du annonserar själv.

Om det nu finns så många stall i området borde det väl inte vara så svårt att åka runt och fråga dem ansikte mot ansikte ifall det finns platser.

*kl

Det är mest en check. Jag har ingen häst ännu och vet ju inte när det kommer att bli aktuellt heller. Men det är klart, man kanske kan annonsera ändå och se vad man får för svar...

Du kan ju alltid besöka dom stallen du vet finns.
Passar inte det stallet vet dom oftast vilka som finns i närområdet.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 982
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 454
Senast: Lavinia
·
Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 504
Senast: Smurfoff
·
Katthälsa Vi har en liten honkatt sedan ett och ett halvt år tillbaka ungefär. Hon blir tre år i år men hennes exakta ålder är okänd. Hon var...
Svar
6
· Visningar
434
Senast: DeCloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips för att få bort röklukt
  • Köpa husvagn
  • Vab eller inte

Hund, Katt, Andra Djur