Registrering av föl efter icke godkänd hingst?

Jodå, det har han. Fast även han kan ju säga fel. Dessutom pratade vi ju fram och tillbaka om blodtypning vs DNA, så det är fullt förståeligt om det blev en förväxling tillslut.

Men han sa klart och tydligt 600 för både och. Men som sagt, alla människor kan göra fel (och betydligt värre sådana än det där).

Men tack för att du redde ut det, som sagt 600 eller 690 är ingen större skillnad, men det är alltid bra att veta innan =)

/Alexandra - som ska skicka iväg alla papper såsnart jag har råd..haha..typ till nästa sekelskifte *sucka*
 

Liknande trådar

Avel Hej! Nästa år vill jag betäcka min övervuxna ridponny. Tyvärr är hon okänd, imp från danmark. Jag funderar antingen på en...
Svar
12
· Visningar
2 000
Senast: hetluft
·
W
Avel Hej! Har lite frågor angående pass. En hel djungel det där med pass verkar det som. Jag har ett sto som är min gamla tävlingshäst...
Svar
3
· Visningar
1 391
Senast: Görel
·
Avel Hej. Jag undrar var man registrerar fölungar som inte har stam. I mitt fall så är modern reggad Arab med stam och pappan "okänd"...
Svar
12
· Visningar
2 311
Senast: mahlmt
·
S
Avel Hur bär man sig åt med registrering på fölet om hingsten ej är godkänd och det inte är betalt någon språngrulla? Är det över huvudtaget...
Svar
3
· Visningar
1 179
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp