Regler för annonsering?

Mustang

Trådstartare
Kan någon vänlig själ länka/visa mig till reglerna vid annonsering?

Vad man får/inte får annonsera om. Det enda jag hittar är på forumet,
där man hänvisar efterlysningar till radannonser.

I övrigt hittar jag inga användarvillkor eller dylikt för just annonsering.

Skall det "städas" måste ju ett fel begås, och för att göra fel måste det
ju finnas en regel att bryta mot.
 
Sv: Regler för annonsering?

Det har så här långt inte behövts några specifika regler för annonssidorna. De flesta sköter sig ganska bra och inser oftast varför deras annons tagits bort när det sker, vilket inte är så ofta.
Jag tittar dock på att skärpa lite av reglerna och då bör de kanske även skrivas ner.

Jag har kollat upp din annons och anledningen till att den raderades var att den låg under fel rubrik, den borde kanske ha flyttats, men nu skedde inte detta. Du kan lägga in den igen under rubriken Efterlysningar som finns under Tjänster, arbete & hjälp.
Den hade inget att göra med westernHÄSTAR säljes eller köpes.
 
Sv: Regler för annonsering?

Tack så mycket för ett mycket snabbt svar.
Både vad gällde min händelse och runt regelverket!
 

Liknande trådar

Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 225
Senast: Freazer
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 413
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 288
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 501
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp