Bukefalos 28 år!

Regndanstråden 2019

Angua

Trådstartare
Här är det snart Sahara känns det som.. Där det brukar porla är det tyst och helgens utlovade regn är borttaget.

Bäst att börja dansa regndans! Vilka är med mig? Har vi några erfarenheter från förra årets dansande att falla tillbaka på? Vilka moves gjorde ni innan det började regna?
 
Jag kan försöka dansa upp regnet vi har här just nu till dina trakter. 6 mm inatt, och ett effektivt men snällt regn nu hela förmiddagen, blir nog lika mycket till. Jag får fundera på "norrut-moves"
 
Har vi några erfarenheter från förra årets dansande att falla tillbaka på? Vilka moves gjorde ni innan det började regna?
Om jag minns rätt så var det blandade moves gärna utomhus. Men det var också en annan mycket viktig ingrediens som vi inte ska förringa - vinet!! Det var en hel del vin inblandat :d och offer!! Många gjorde hedniska ritualer med både offer och blot :angel::D
 
Om jag minns rätt så var det blandade moves gärna utomhus. Men det var också en annan mycket viktig ingrediens som vi inte ska förringa - vinet!! Det var en hel del vin inblandat :d och offer!! Många gjorde hedniska ritualer med både offer och blot :angel::D

Vin låter nice...och blod ska vi väl kunna ordna för dottern fann vi löss i håret på henne idag ;)
 
Här är det snart Sahara känns det som.. Där det brukar porla är det tyst och helgens utlovade regn är borttaget.

Bäst att börja dansa regndans! Vilka är med mig? Har vi några erfarenheter från förra årets dansande att falla tillbaka på? Vilka moves gjorde ni innan det började regna?
Jag dödade en spindel igår, de sägs att det ska regna då och idag är det mulet och ser hoppfullt ut. :angel:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
889
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 563
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
995
Senast: Sassy
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 878
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp