Regndanstråden 2019

Angua

Trådstartare
Här är det snart Sahara känns det som.. Där det brukar porla är det tyst och helgens utlovade regn är borttaget.

Bäst att börja dansa regndans! Vilka är med mig? Har vi några erfarenheter från förra årets dansande att falla tillbaka på? Vilka moves gjorde ni innan det började regna?

Jag kan försöka dansa upp regnet vi har här just nu till dina trakter. 6 mm inatt, och ett effektivt men snällt regn nu hela förmiddagen, blir nog lika mycket till. Jag får fundera på "norrut-moves"

Om jag minns rätt så var det blandade moves gärna utomhus. Men det var också en annan mycket viktig ingrediens som vi inte ska förringa - vinet!! Det var en hel del vin inblandat :d och offer!! Många gjorde hedniska ritualer med både offer och blot :angel::D

Vin låter nice...och blod ska vi väl kunna ordna för dottern fann vi löss i håret på henne idag ;)

Här är det snart Sahara känns det som.. Där det brukar porla är det tyst och helgens utlovade regn är borttaget.

Bäst att börja dansa regndans! Vilka är med mig? Har vi några erfarenheter från förra årets dansande att falla tillbaka på? Vilka moves gjorde ni innan det började regna?
Jag dödade en spindel igår, de sägs att det ska regna då och idag är det mulet och ser hoppfullt ut. :angel:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag brukar åka på en förkylning ungefär en gång om året (kanske lite oftare? senaste gången innan denna var i augusti förra året). Men... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 225
Senast: Askur2017
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
371
Senast: MiaMia
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 937
Senast: Bullen22
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
18 541
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31