Regnvatten!!?!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Regnvatten!!?!

*räcker fram en skopa RV*

Välkommen in i dimman! :bow: :love:
 
Sv: Regnvatten!!?!

:eek: Jag fick just en svår chock!!! Hittade inte RV-tråden och trodde den var BORTTAGEN!?! :eek:


Skönt att jag bara hade vatten i ögonen så jag inte såg den.... :cool:

*tar ett välbehövligt dopp i blötsnön för att lugna nerverna*
 
Sv: Regnvatten!!?!

Jag skickar genast över en VALIUM till dej.
Lös upp den i en liter (kubikliter) RV så ska du se att nerverna lugnar ner sej!

*Kramar om och tröstar Rosenknoppen*

Fy fan. Sådana hemska upplevelser ska ingen behöva genomlida! Stackare!
 
Sv: Regnvatten!!?!

*gluuuurp*

Tack, nu känns det bättre... *snyftar suckande*

Det var faktiskt jättehemskt..... :(
 
Sv: Regnvatten!!?!

Inser du vilken IDOL moderatorn här måste vara......vänta lite. Måste bara visa lite vördnad för moderatorn.....





:bow: Du är bäst!:bow: Tack :bow: Snäll är du också:bow:

Tack moderatorn för att du inte kastar ut oss i kylan.

Viva La Moderator! :bow:


Nu är jag tillbaka Rosenknoppen! :D Var var vi? :confused:

:eek: hick :eek:
 
Sv: Regnvatten!!?!

Du tröstade mig efter min hemska upplevelse om att RV-tråden var borta.... *kikar under lugg så Dalsland ska förstå vilket trauma det var för Rosenknoppen*

Kan jag få lite mer att dricka...? *hick*
 
Sv: Regnvatten!!?!

Jag är lite snål med mina RV tunnor...... :smirk:
Men det är klart att du får! En Pipeline hem till dej eller kommer du hit? :love:
 
Sv: Regnvatten!!?!

Behåll tunnan! Jag tar det som är i!

*lägger mig på rygg med munnen öppen och inväntar pipelinen*
 
Sv: Regnvatten!!?!

*Dibedidabededo!*

Hoppla hoppla. Det var bara en Fe som trillade ur den pipeleinen. :smirk:
 
Sv: Regnvatten!!?!

Tackar! :D

*sväljer i stoooora och vällustiga klunkar*


Raaaaap! :eek: :o

Eller vad sa du?? En fé?!? :eek: Jisses... *spottar genast ut* Tyckte väl daggmaskarna var ovanligt stora... :cool:
 
Senast ändrad:
Sv: Regnvatten!!?!

Spottade du ut min FE?
Då tar jag tillbaka den användbara lilla godingen! :love:
 
Sv: Regnvatten!!?!

*Kurtiserar glatt med Fen (den sköna bönan)* :love:


:eek: Skål å gonatt :eek:
 
Sv: Regnvatten!!?!

Tror det är säkrast att du tar hand om henne... ;) Risken finns att jag använder henne till egen fördel annars... :angel:

Nu lägger jag mig vid pipelinen igen! Nattinatti! :love:

*svääälj*
 
Sv: Regnvatten!!?!

Alltså...jag hoppas verkligen att ni har ceremonier o offrar (läs:dränker, förslagsvis djurplågare ellerliknande:mad: ) nånting i regnvatten för mig när jag nu håller på att flytta o sliter som en bäng med bottenfrusna regnvattentunnor o allt! Ont i handleden har jag fått o sjuk är jag!!!! :(

Fest?!? Här ska ställas till med en fest ni aldrig glömmer så fort jag fått de satans tunnorna på plats! :d
 
Sv: Regnvatten!!?!

Absolut...tänker på dig så det knakar:crazy: ...Här behövs det inte flyttas några rv-tunnor och inte är dom bottenfrusna heller:idea: ...*tar en djup slurk med sugröret*...

Viva la fest som inte slutar:D
 
Sv: Regnvatten!!?!

wrangler skrev:
Alltså...jag hoppas verkligen att ni har ceremonier o offrar (läs: dränker, förslagsvis djurplågare eller liknande:mad: ) nånting i regnvatten för mig när jag nu håller på att flytta o sliter som en bäng med bottenfrusna regnvattentunnor o allt! Ont i handleden har jag fått o sjuk är jag!!!! :(
Offrar för fullt men inte i RV :eek: har istället doppat dom med huvudet först i mitt gamla badvatten! :D

Inte bra att du inte är bra, skickar Healande Regnvatten till dig för ett snabbt tillfrisknande! :) *hivar fylld av RV-kraft iväg en tunna mot Wrangler* Se upp och gapa!!! :bump:
Fest?!? Här ska ställas till med en fest ni aldrig glömmer så fort jag fått de satans tunnorna på plats! :d
Yeah!! Räkna med oss!!!!!! :banana: :bump: :banana:
 
Sv: Regnvatten!!?!

Ni är min styrka!!!! :love: ni o RV! :d :love:

Jobbar på, sen kommer jag tillbaka till verkligheten (läs: Buke...) o RV tråden! O då hoppas jag ni pallrar er till western götland på RV fest, trum ceremonier o regndans!!!! :bow:

Rosenknoppen, du har rätt! Dränk dom asen i ren frätande syra eller liknande istället! :mad:

Kraaaaaaaaaam!!!!!!!!!!!!!

....ni glömmer inte bort mig väl..... i era sköna rus.... :confused:
 
Sv: Regnvatten!!?!

Visst dränker jag dom i frätande syra (läs mitt badvatten... :angel: ) här ska ingen jäklas med varken djur, barn eller RV-anhängare! :devil:


Ingen risk vi glömmer av dig, Wrangler, håller ju själv på att packa för fullt inför flytten annars skulle jag laddad kvasten och dragit upp till det väna Western Götland och hjälpt dig! :love:


Men jag se verkligen fram mot festen! :bump: :banana: :bump:

Kram till dig oxå! :love: :bow: :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 438
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
36 863
Senast: Hedinn
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 780
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 555
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp