Remontnosgrimma

Novelette

Trådstartare
Jag har länge varit på jakt efter träns med slät pannband och nosgrimma...
Hittade ett jättefint i nya H**ks katalogen...men det är ju engelsk nosgrimma och jag vill ha remontnosgrimma till min unghäst...
Nån som har sett det?

Sv: Remontnosgrimma

Kan du inte köpa tränset och sen köpa till remontnosgrimman då? Sen kan du ju byta när du känner att det blir dags!! Om du vill rida på engelsk sen, menar jag.

För det måste väl finnas nån matchande remont där?

Jo, tänkte göra så men det finns ingen remontnosgrimma i slät läder...(vilka problem man har egentligen)

Det kanske går att hitta nån annanstans då?

Annars får du väl surfa runt på alla hästsportaffärer på nätet och kolla!! Det borde ju inte var omöjligt att hitta, tycker man!!

har också letat remontgrimmor men det är jättesvårt..

B**j** har remont träns för bara 85kr om jag mins rätt. Tycker att tränsen är i skapligt kvalite o duger väl åt unghästar. Jag har ett par såna. Bara man smörjes så blir det mjukt.
Har sett remont runt 300kr o det lägger jag inte ner på ett träns till en unghäst om det skulle gå sönder :smirk:

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 230
Senast: Reshästen
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
703
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 095
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka