Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har länge varit på jakt efter träns med slät pannband och nosgrimma...
Hittade ett jättefint i nya H**ks katalogen...men det är ju engelsk nosgrimma och jag vill ha remontnosgrimma till min unghäst...
Nån som har sett det?
Kan du inte köpa tränset och sen köpa till remontnosgrimman då? Sen kan du ju byta när du känner att det blir dags!! Om du vill rida på engelsk sen, menar jag.
För det måste väl finnas nån matchande remont där?
B**j** har remont träns för bara 85kr om jag mins rätt. Tycker att tränsen är i skapligt kvalite o duger väl åt unghästar. Jag har ett par såna. Bara man smörjes så blir det mjukt.
Har sett remont runt 300kr o det lägger jag inte ner på ett träns till en unghäst om det skulle gå sönder :smirk:
Hundavel & Ras
Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår...
Juridik & Ekonomi Ta hjälp av din arbetsgivare, kollegor och kanske även skolan och berätta hur ni har det och att ni behöver akut boende. Det kan finnas...