Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag vill ha ett remontträns som uppfyller dessa krav;
*svart
*silverspännen
*inåtvända spännen vid bettet
*inga spännen på nosdelen på nosgrimman
*ingen tillbakaknäppning på nosgrimman
Har letat som en galning, men hittar ingenting. Någon som har något förslag?
Nu är tränset på just den här (urkassa!) bilden brunt men jag har ett likadant i svart:
Det är ett träns från Lyckås, finns i svart och brunt och du kan själv välja mellan mässings- och silverfärgade spännen. Du får med alla nosgrimmesorter också. Tror det kostar runt en femhundring.
Vill helst köpa ett komplett träns, eftersom jag är less på att köpa träns för flera hundra och behöva köpa en nosgrimma till det för flera hundra... Betydligt trevligare att kunna köpa ett träns och slippa plocka isär det det första man gör.
Det är storlek cob och ponnyn brukar alltid ha cob på innersta på alla spännen så rätt liten i förhållande till tränset är hon nog. Jag har aldrig stört mig på att nosdelen skulle vara för lång iaf.
Hundavel & Ras
Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har...
Hundavel & Ras Jaa 😍 bara problem med storleken i min lilla bil 😅 och sen är jag lite nojig efter att ha haft min valp, jag tänkte många gånger "tur...