"Rena" ett stall efter sjukdom..

Sv: "Rena" ett stall efter sjukdom..

Jag har mycket svårt att tro att TS skulle strunta i att rengöra stallet och bränna salvia eller vad det var istället.
Eller att hon inte tar ut veterinär eller skulle ha en dålig hästhållning.
VISSA HAR OTUR IBLAND!!! Och har olyckskråkor till hästar.
Jag har tur med min häst, medan en kompis har problem med båda sina hästar och då är det inte något som hennes hästhållning har orsakat för det finns ingen som är så noggran med sina djur som hon och hon åker till veterinären så fort det är något fel.

Är TS en sån grym djurplågare för att hon vill kanske "helgradera" sig?

Tack Draksus..

Vill bara säga att jag är en otrolig djurvän som inte tittar bort när jag ser något "galet". Senast var igår på Western tävlingen..

Du bor i Karlstad ser jag, inte långt ifrån mig då :)
 
Sv: "Rena" ett stall efter sjukdom..

Vart har sinnet för humor tagit vägen här på buke? Man behöver väl inte stämplas som idiot om man öppnar en tråd med lite udda ämne, förmodligen inte så seriöst menat utan lite med glimten i ögat.
Så klart så virkonar nog ts sitt stall och ger sina hästar all den vård och omsorg de behöver, men vad är det egentligen för fel med lite salviarökelse som komplement?;) Det luktar säkert jättegott och någon ond ande kanske försvinner på kuppen. Det skadar inte att prova, ska nog testa själv. Ska definitivt prova besvärjelsen som kung tulle gav.
 
Sv: "Rena" ett stall efter sjukdom..

Vart har sinnet för humor tagit vägen här på buke? Man behöver väl inte stämplas som idiot om man öppnar en tråd med lite udda ämne, förmodligen inte så seriöst menat utan lite med glimten i ögat.

Ingen har väl blivit stämplad som idiot? Jag ställde faktiskt frågan rent ut i mitt inledande inlägg om tråden var seriös och fick svaret att det var den visst.

Sedan har jag bemött vad jag tycker är rena felaktigheter om vilken "skada" dessa vilsna idéer kan utgöra på olika sätt.
 
Sv: "Rena" ett stall efter sjukdom..

Ingen har väl blivit stämplad som idiot? Jag ställde faktiskt frågan rent ut i mitt inledande inlägg om tråden var seriös och fick svaret att det var den visst.

Sedan har jag bemött vad jag tycker är rena felaktigheter om vilken "skada" dessa vilsna idéer kan utgöra på olika sätt.

Tror inte att det gör någon skada att hänga upp lite hästskor här i där, säga en besvärjelse hit o dit eller bränna lite salvia..
Om man inte bränner ner hela stallet förståss! :p
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Nya grannar i villaområde där vi har stall/lösdrift för tre hästar. Vinterhagen ligger mot grannens tomt men mer än 4m från huset och...
2
Svar
36
· Visningar
4 832
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag har en 7 årig hane som jag nu behöver låta vandra vidare. Han har under hela livet kämpat med en rad sjukdomar och skador och...
2
Svar
33
· Visningar
4 649
Senast: Ava22
·
Kultur Jag var i Jämtlandsfjällen i veckan, det är inte första gången men just denna vecka skilde sig från resten på grund av mängder med ren...
Svar
18
· Visningar
1 706
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Min 10-åriga dvärgpinscher hanterar inte sitt nya liv i småbarnsfamilj så väl, utan visar tecken på stress. Han är skrälligare än...
2
Svar
23
· Visningar
2 756
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp