Renegade barfotaboots

Gimlan

Trådstartare
Livet förändras - och ibland hästarnas utrustning med det :P

Lång historia kort. Minst den ena hästen kommer att motioneras mindre under ett antal månader framöver och har jag räknat rätt så blir det betydligt billigare att låta skrället gå barfota och ha boots på henne de dagar hon kommer gå, MAX tre dagar i veckan som det ser ut just nu.

Jag är helt inne på Renegade? Vad säger ni som har dem? Passform? Vilken form på hovarna har era? Hur tåliga är det? Hur länge har ni haft dem och verkar de hålla ett tag till?
 

Liknande trådar

Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 141
Senast: super
·
Hästvård Jag har ett problem som känns svårlöst. Mina hästar - som numera inte rids - har gått barfota i flera år. Den ena hela tiden, och den...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 412
Senast: caballus
·
Hästvård Hej alla kloka hästmänniskor! Med sommaren kommer alla funderingar kring hur vi med lättfödda hästar och ponnysar ska göra. Jag har...
Svar
2
· Visningar
718
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Hej! Jag skriver väl mest för att dels kanske få råd och sedan höra att det finns fler än jag.. Som rubriken lyder så har jag svårt att...
2
Svar
22
· Visningar
2 840
Senast: Snowball
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp