Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, jag har funderat på om inte det funkar. Men sen såg jag att ytlacken - klarlacken hade nötts bort av väder och vind. Så jag blev osäger. Men testa skadar ju inte
köp någon riktigt bra polering för båtar, vårat tak på transporten looks like shit. men vi köpte båtmedel och vax och allt vad det var, men det blev lite bättre men nu ser det lika dant ut igen, så nu ska vi gå och be om det bästa möjliga som finns och se om det går
står i transportköpar tankar...men blev så fundersam....säger dom inte att just glasfiber inte ska bli matt i lacken utan stå emot väder och vind och sånt bra??!!
Säljarargument!! Beror självklart också på att vissa märken är av sämre kvalitet än andra med.. Pm:a om du vill ha mer info..Har riktiga skräckexempel på transporter som inte håller måttet..
Hästmänniskan Nyligt fått diagnosen hypermobil Ehlers-Danlos, och känner att det var mycket som plötsligt blev begripligt angående mina svårigheter i...