Vad duktig du ärHela trappan blev rensad igårNu är det "bara" att slipa den
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad duktig du ärHela trappan blev rensad igårNu är det "bara" att slipa den
![]()
Tack! Jag och I slet som djurVad duktig du är![]()
Jag vet,min trappa var också mattbelagd,jag svor som en bortbinnare,till slut köpte jag en ny leksak (multimaskin) och slipade bara yttrelagret för att få bort klistret sen har jag målat trappen.Tack! Jag och I slet som djur![]()
Vi dränkte det med lacknafta och sen skrapade vi med klickskrapaJag vet,min trappa var också mattbelagd,jag svor som en bortbinnare,till slut köpte jag en ny leksak (multimaskin) och slipade bara yttrelagret för att få bort klistret sen har jag målat trappen.
Men vad har "du" gjort?Badrummet uppe är kaos.
Jag vet inte, för jag har inte vart medMen vad har "du" gjort?![]()
Det där ser ut som en riktig @Trott -tapetHar påbörjat tapetsering av hallen idag. Vi ska fortsätta på torsdaghar även hittat tapet till gästrummet. Får se om vi hinner börja på det under helgen.
Visa bifogad fil 11712
Haha ja det är det verkligen! Den ska gå från hallen nere och vidare upp i hallen uppe. Många kanske tycker den är "för mycket" men jag älskar den
Är maken lika förtjust?Haha ja det är det verkligen! Den ska gå från hallen nere och vidare upp i hallen uppe. Många kanske tycker den är "för mycket" men jag älskar den![]()