Bukefalos 28 år!

Rensa adressfält

F

Fragile_

Vet någon hur man gör? Har så sjukt mycket adresser i mitt adressgrejs att jag bara stör mig på det och nu vill jag få bort det.

Så kan någon kunnig person hjälpa mig, jag använder Mozilla Firefox om det har någon betydelse.:p
 
Sv: Rensa adressfält

Ett enkelt sätt är att minska ner så att historiken sparas i exempelvis 1 dag eller 2.

Detta gör du genom att gå in på Verktyg->Inställningar->Sekretess och ändra "Kom ihåg vilka platser som besökts de senaste 9 dagarna.
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 480
Senast: Barbabelle
·
Kropp & Själ Pratar just nu med ledsen och besviken bonusdotter som återigen blivit nekad hjälp av sjukvården. Hon är 17 år och har mest troligt...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 083
Senast: soom
·
Kropp & Själ Jag har en nära släkting som har någon sjukdom. Efter 10+ år så har vården fortfarande bara presterat en diagnos där diagnoskriterierna...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 331
Senast: skiesabove
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 626
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp