Bukefalos 28 år!

Rhino och amigo, lika i stl?

kryptisk

Trådstartare
Är de lika i storleken tycker ni? Jag har alltid hört att horseware's täcken är stora i storlekarna, men 125 i amigo sitter lite tight på min häst som normalt har 125. Därför tror jag att 130 skulle passa bättre om jag nu skulle köpa ett till amigo, men nu lutar det åt att jag ska köpa ett rhino istället. De skiljer ändå inte så mkt i pris. :idea: Men frågan är då om jag ska våga beställa 125 eller om jag ska ta 130....:crazy: Någon som kan bringa klarhet i frågan?
 
Sv: Rhino och amigo, lika i stl?

Jag vet inte om detta hjälper dig men min häst har 155 i både Rambo pch Rhino täckena och jag tycker de är lika stora så kanske är Amigo de med?
 
Sv: Rhino och amigo, lika i stl?

Jo, jag har också uppfattat dem lika i stl, dock har jag aldrig haft ett amigo på samma hästar som rambo/rhino.. Det får väl kanske bli ett amigo iaf, orkar inte med att skicka tillbaka täcken om de inte passar. Lite bekväm är man ju. ;)
 
Sv: Rhino och amigo, lika i stl?

kidnappar din tråd lite..
är amigo något dyrare märke ??
Hur är de i kvaliten ?
Vann nämligen ett sånt täcke..tänkte bara kolla om de är något bra täcke :p
 
Sv: Rhino och amigo, lika i stl?

Amigo är en Horsewareprodukt, de gör bra grejer. :) De tillhör dock deras billigare täcken.
 

Liknande trådar

Utrustning Ska köpa nytt regntäcke till ponnyn. Hon har amigo hero nu med klassiskt frontspänne stl 115. De är precis på gränsen till för små så...
2
Svar
36
· Visningar
2 512
Senast: Kristall10
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 158
Utrustning Jag vet inte om det är jag som är en idiot som inte kan leta (det är absolut tänkbart) eller om det är så att Horseware-täckena finns i...
2
Svar
23
· Visningar
8 467
Senast: Camigween
·
Utrustning Jag håller på att köpa täcken till min shettis. Han har normalt storlek 85 men vill ha amigotäcken. Mätte honom och han var 113cm från...
Svar
6
· Visningar
902

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp