Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Antar att du menar remont? Isf har jag ridit med det, fungerade bra. Inget jag skulle satsa på i längden, eller om man vill göra nåt annat än att bara lulla runt i skogen dock. Då skulle jag köpa ett sidepull eller annat bettlöst huvudlag.
ja juste! De va remont det hette!
Sidpull? Vad är det? menar du pullarnosgrimma?
Finns det särskilda bettlösa huvudlag? Hur ser dom ut och var finns såna att köpa?
REmontgrimma funkar kanon! Testa på inghägnat område o upptcäk hur känslig hästen är. Blir det "stum" i handen så har du tagit/hållt för mkt/för länge. När du rider på bettlöst så "måste" du rida på eftergifterna o hålla mkt lätt kontakt med handen för att hästen ska lyssna.
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Hundavel & Ras Men nu var frågan hur bilden av Dalmatiner var och diskussionen om tex jakt ifrån just en ”jag har hört” att de saknade jakt. Då är det...