rida med sår

clubman

Trådstartare
min häst fick ett sår igår. sitter på insidan på bak ovanför hasen. lite svullen runt såret förstås.. inte halt..hade ni skrittat eller låtit hästen stå??

Sv: rida med sår

Om hästen var opåverkad av såret, dvs inte halt eller stel i någon gångart, så hade jag ridit som vanligt.

Sv: rida med sår

Jag hade ridit som vanligt . Om hästen var lite stel så hade jag skrittat extra länge, och om stelheten upphörde under turen så hade jag ridit som vanligt under resten av turen.

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 210
Hästvård skulle vilja höra era historier om sparkskador på bakbenen då min pålle blev sparkad på bakbenen och är tyvärr rädd för att han ska ha...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: jemeni
·
Hästvård Min häst fick idag ett broddtramp när vi var ute och red vilket jag märkte efter jag kommit tillbaka från ridturen. Han blödde lite...
Svar
3
· Visningar
290
Hästvård Jag skall hålla mig kortfattad och tar gärna emot erfarenheter av er som har haft unga unghästar med svullnad. Mitt sex månader gamla... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 176
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka