Rida på motionsled m.m.

Sv: Rida på motionsled m.m.

Okej alltså inte på... vad? Var skulle man rida om inte på vägarna? De kanske menar trottoarerna... Kan vara bra att veta!

Känns som om vi har väldigt hästvänligt område här. Får tom. rida på golfbanan året runt (på vägarna o stigarna alltså) fast på sommarn sker det väl mest på egen risk ;) Krävs ju att hästen inte bryr sig om lustigt folk med lustiga väskor och pinnar. Men på vintern är det gudomligt att rida där. Känner mig lite lyckligt lottad nu :) :p

Liknande trådar

Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag... 2 3
Svar
44
· Visningar
7 064
Senast: MiniLi
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 904
Senast: Migo
·
Träning Hej! Vid vårt stall finns inte så mycket ridvägar, det finns en skog och det är mest stigar av varierande storlek. Det finns en anlagd...
Svar
9
· Visningar
1 644
R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det... 2
Svar
20
· Visningar
8 980

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Oseriös avel 2023
  • Somna in hemma

Hästrelaterat

Tillbaka