Ridbyxor med LÅG midja

Sv: Ridbyxor med LÅG midja

:love: De från Cavallo, vad kostar de och vart kan jag köpa dem?
 
Sv: Ridbyxor med LÅG midja

jag viker ner mina byxor så att dom ligger på höfterna
 
Sv: Ridbyxor med LÅG midja

Har ett par helskodda (typ ljusblå/grå) från Euro Star som är iallafall lite lägre i midjan än mina andra därifrån! Tror det va nån ny modell som kommit ut eller nåt.
Vet inte vad modellen heter, men du kanske hittar nåt där Euro-ridbyxor säljs. Jag köpte mina på www.henrikssonsridsport.se o kostade nog typ 1600. Superbra o jättesköna!
 
Sv: Ridbyxor med LÅG midja

De gör jag med.. finns inge värre med höga byxor :crazy:
 
Sv: Ridbyxor med LÅG midja

Instämmer :smirk: :love: mina pikeur.

Däremot förstår jag inte hur folk kan vilja ha lägre, då glider de ju ner och visar halva rumpan så fort man hoppar ett hinder

Apo blivande moraltant :confused: :devil:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Letar efter lite vettiga friluftsbyxor, helst med låg midja - medelhög går eventuellt bra med mycket stretch och skönt/mjukt/smidigt...
2
Svar
23
· Visningar
1 622
Senast: Flixon
·
Utrustning Är det stört omöjligt att hitta nya vita ridbyxor med lite högre midja och som inte har silikonskoning? Exakt alla ridbyxor verkar ha...
Svar
17
· Visningar
1 185
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag har 3 par ridbyxor , men är sugen på ett par nya . Tights uteblir hos mig . Men vilket märke är med sköna och bra silikon skodda...
Svar
13
· Visningar
941
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Provade ett par av Uhips Light Functional Pants på MyDog och älskade hur de satt. Smidiga, stretchiga och med hög midja. De är ju dock...
Svar
19
· Visningar
1 652
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Den första tråden
  • Kaoset del 2
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp