Ridbyxor till gravida?

• Gravid - 1år
  • Trådstartare Trådstartare Daydream
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 60
  • Visningar Visningar 16 234
Sv: Ridbyxor till gravida?

det finns absolut ingenting som säger att man inte kan eller ska rida under graviditeten...:mad:
Det flesta BM svarar att om kroppen är van med den motionen (ridningen) så kan man/ska man fortsätta med det,om man själv känner för det!!:)
Kroppen säger själv ifrån när det inte passar sig längre...vissa kan rida ända intill datumet för förlossningen medans vissa bara kan rida ett par dagar in i graviditeten av olika anledningar...!!

jag tycker att var och en får fatta sina egna beslut om vad de vill/tänker göra under sina graviditeter...

sluta komma med pekpinnar åt andra hela tiden...:devil:

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 156
Senast: Roheryn
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 621
Senast: julgrisen
·
Gravid - 1år Någon som gjort det eller funderar på det? 😊 Vore superkul att se bilder och/eller höra era tankar och idéer kring det. En av mina...
Svar
18
· Visningar
1 111
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
814
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025