Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Gråa/beiga/bruna, gubbveck, helskodda, gärna långa i benen (drar 34-36 i midja/över höft men längden räcker aldrig till).
Märke? Pris? Finns vart? Bild?
Har bara ridbyxor som antingen sitter kasst men är fina i övrigt eller så sitter dom super och är toktrasiga. Så kan man ju inte ha det, det är ju pinsamt
Jag har ett par Pikeur Montana? Iaf dom som var helskodda och dom har ju inte gubbveck direkt men dom är jättefina, absolut Har hållt jättebra, sitter bra m.m. Iofs har jag råkat dra sönder dom lite där nere vid anklarna men det är mitt fel. Dessutom är dom ju riktigt långa också, men jag vill ha mer gubbveck
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Skola & Jobb Jag skrev på 1.2. Jag hade 0.8 som mål för att kunna söka in på det programmet som jag önskade. Jag prioterade inte skolan när jag gick...