• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ellivuod
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 781
E

Ellivuod

Gråa/beiga/bruna, gubbveck, helskodda, gärna långa i benen (drar 34-36 i midja/över höft men längden räcker aldrig till).
Märke? Pris? Finns vart? Bild?

Har bara ridbyxor som antingen sitter kasst men är fina i övrigt eller så sitter dom super och är toktrasiga. Så kan man ju inte ha det, det är ju pinsamt ;)

Massor med tips tack :bow:

Sv: Ridbyxor

Jag har ett par Pikeur Montana? Iaf dom som var helskodda och dom har ju inte gubbveck direkt men dom är jättefina, absolut :) Har hållt jättebra, sitter bra m.m. Iofs har jag råkat dra sönder dom lite där nere vid anklarna men det är mitt fel. Dessutom är dom ju riktigt långa också, men jag vill ha mer gubbveck :p

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 306
Senast: Silje
·
Utrustning Hej! Jag har ett par ridbyxor som jag köpte precis när jag skulle börja rida, för ett halvår ca. alltså. Nu har dom tänjt ut sig rejält... 2
Svar
36
· Visningar
5 023
Senast: Millz
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825
Utrustning Köpte mitt första par Pikeur ridbyxor idag - ett par vita att ha på tävling :love: Tror modellen heter Lugana eller någonting i den... 2
Svar
22
· Visningar
9 250
Senast: Salinero
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka