• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 15
  • Visningar Visningar 748
N

Notorius

Hittar inga jag vill ha, så ge mig tips på ridbyxor som är oskodda med sadelskärning (eller vad det nu heter :p) .
Helskodda kan iofs gå bra det med, men jag föredrar oskodda.

Sv: Ridbyxor

jag har köpt flera par jätte bra ridbyxor på Ullared...! Roping tror ja de hette.... har några par i olika färger.. även ett par helskodda! DE är både sköna och snygga! Vet dock inte om dem finns nån anna stanns... men du kasnke kan åka dit? för där är det ju både billigt och bra! :idea:

Jag har ett par Pikeur- iofs knappt använda, men jättebra! :love:

jag är tokig i jacson's med gubbveck och låg midja ! Ursköna och snygga, men mina har blivit försmå så jag ska köpa när pengar finnes.

Jag provade Pikeurs, men de hade bara knäförstärkning och det är sååååå fult :p

Jag har köpt på www.erikshastshop.com men de har inte så mkt på sin hemsida..har mer i affären..annars har jag sett på Eko..vet att det finns på fler ställen, men vi har inte så många hästaffärer här.. .:crazy:

Notorius skrev:
ahaaa..... fattade inte riktigt vad du emnade... ehhehe dom jag snackade om var oxå bara knäfröstärkta..... men jag tycker att dom är bra ändå....
men smaken är som baken!

Jag har ett par tygskodda Pikeur Princess, de är ljus cremefärgade - jättesnygga och supersköna! :love: Fyndade på Scandinavium för 400 spänn förra året *längtar tills i år!!*

Hehe, kom på att hästaffären här har Pikeurbyxor för halva priset nu, 600 för ett par helskodda är ju billigt. Ska nog åka ner imorrn och köpa. Haha, då är rean säkert slut :p

Notorius skrev:

:eek: :cry: :mad: :mad:
Okej, jag håller med. Det är kanske inte så väldans snyggt... :angel:

jag har ett par knäförstärkta roping country wear. Jättebekväma! Dom är mitt andra par, och dom gamla höll hur bra som helst, dom är ännu hela efter flera år!
håller med om att helskodda ser bättre ut men iaf..:p

Har ett par MH som är precis som du vill ha, så kolla om de har några! Haft de några månader nu å ser nya ut även fast de är tvättade många ggr och använda! ;)

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 313
Senast: Silje
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
568
Senast: Ramona
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 734
Senast: Edla
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?