• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare pajkastning
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 48
  • Visningar Visningar 2 707
Sv: ridbyxor

Älskar helskodda när jag rider i min läder sadel men har några oskodda som jag trivs jätte bra i när jag rider i syntet sadeln. Tycker det blir frö halt i lädersadeln (är dock ganska ny o ej insutten ordentligt ännu)

Helskodda! Helt klart!:) Fast det finns sköna knäskodda också.

Senast ändrad av en moderator:

Knäskodda på tävling, helskodda hemma. Har två par vita. Båda mh. Ska det vara tygskott ska det helst vara sadelutskuret.

Rider bara med helskodda, skulle nog inte kunna ha något annat.
Men dottern vill helst ha knäskott, gärna rosa från hööks :)

Jag har alltid haft oskodda och gillat det bäst men nu har jag 10 par Pikeur Ciara (den enda modellen jag gillar) som jag har slitit hål i baken på :crazy: så häromdagen köpte jag mig ett par helskodda, samma modell och det funkar faktiskt kanon ändå. ;) Kommer nog dra ner på användandet av oskodda ridbyxor lite då det blir hemskt dyrt att köpa ett nytt par i månaden.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 391
Senast: Silje
·
Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
601
Senast: Kristall10
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 096
Senast: Görel
·
Utrustning Vi behöver en tråd här också! Vad hoppas ni fynda? Jag ska till SIHS och hoppas göra något fynd på mässa även om jag egentligen inte... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 579
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka