Rider jag för litet?

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Ewertsberg
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 2 088
Sv: Rider jag för litet?

Jag var medryttare på en halvblodsvalack som gick högst 1 gång i veckan och det var i princip bara jag som red honom vilket jag tyckte var jättesynd.:(

Jag tycker personligen att en frisk häst ska gå minst 4 gånger i veckan för att få utlopp för sin energi osv.

Sv: Rider jag för litet?

Jag har 3 hästar , och känner att det är för mycket så jag har en tjej som rider en av dom 2 gånger i veckan men jag har inget problem att hinna med 2 hästar per dag , men mina vilar 1-2 dagar i veckan . Dock är detta tävlingshästar som tävlas nästan varje helg :angel: men jag tycker verkligen att du måste hitta en medryttare snarast möljigt :love: tack för ordet , ha det bra

Liknande trådar

Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 455
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 925
Senast: Miiikaela_
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 245
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 681
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka