Riders Company

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Kerplunk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 765
K

Kerplunk

Nån som har deras ridbyxor ?

Hur är dom? Gillar modellen!
Hur rä dom i storleken? Hållbara? Sköna? Prisvärda?

Sv: Riders Company

Jag har ett par utav samma märke, men inte just den modellen.
Jag är nöjd med dem än så länge ( har inte haft dem så länge). Och tycker helt klart de var prisvärda (kostade 629)
Jag tycker dem är små i storleken, jag tog en storlek större än vad jag annars brukar ha, vet inte om det gäller för alla modeller dock. Lite styvare i tyget men jättesköna!

Senast ändrad av en moderator:

dom var snygga, kanske ska köpa ett par sådana, jag står ju ibegrepp att köpa nya nu...hmmmm.... ska vänta lite och kolla den här tråden, se varthän den bär av....

Okej, det låter jättebra! Är inte så förtjust i "tights-tyg" Så dessa är nog mycket bättre! Dessutom var priset bra! :bow:

Liknande trådar

Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
204
Senast: Shixle
·
Kläder & Bli fin Ja, den eviga stora frågan. Finns det nån bekväm BH? Jag har dagen till ära fått på mig en vanlig t-shirtbh från Lindex. Den skaver i...
Svar
19
· Visningar
1 067
Senast: SiZo
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
635
Senast: Emma-pemma
·
Utrustning Jag behöver snart inhandla nya ridstövlar då mina håller på att ge upp. Men jag vet inte vad jag ska ha för några. Dom ska vara mjuka...
Svar
4
· Visningar
719
Senast: KAROLIJNAH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka