Rider's Corner´s säkerhetsväst -orginal?

Modest

Trådstartare
Rider's Corner´s säkerhetsväst är ju mycket populär, som ni kanske vet (iaf i mina trakter :D)

Och idag pratade vi om den i stallet, och hon som äger en av dem, säger att denna kostar runt 1000 kr, men att orginalet kostar "typ 3000 kr".
Vet någon vilket märke/modell hon menar?
Behöver en ny säkerhetsväst och skulle vilja slå en kik på denna! :bump: :p

Sv: Rider's Corner´s säkerhetsväst -orginal?

Du menar Riders´Company va? Den kostar iaf runt tusenlappen.
Originalet är RacerSafe som kostar typ 2600.

Jag har en:D, finns bl på www.good4u.se

Där fanns bara Rider's Company, hmm..
Googlade och där fanns det bara 1 svar (en artikel från ridsport), så jag undrar om den kanske har slutat tillverkas..?

Senast ändrad:

- kl

Nån som vet om/vad det är för skillnad på dom?
Annars skulle det ju inte skilja så mkt i pris..?
Nån som vet om dom är stora/små i storleken?

Allt ni vet :bow:
Jag blir lite tveksam eftersom plagiatet ser nästan tunnare/snyggare ut än orginalet..

Jag har bara prövat RC, men alla tycker olika:angel:.
Riders Company västen är väll ganska normal i storleken skulle jag tro. Jag har XS på den, är 160 lång, och har XS i tröjor. Jag har den dock på så hårt snörat de går:p

Där fanns bara Rider's Company, hmm..
Googlade och där fanns det bara 1 svar (en artikel från ridsport), så jag undrar om den kanske har slutat tillverkas..?

När jag googlade så fick jag 23 300 svar:p

Jag har bara prövat RC, men alla tycker olika:angel:.
Riders Company västen är väll ganska normal i storleken skulle jag tro. Jag har XS på den, är 160 lång, och har XS i tröjor. Jag har den dock på så hårt snörat de går:p

Okej, tack för hjälpen :D

Mer?

Jag har oxå RC västen, den är superskön. OM du vill ha RS västen så har jag för mej att den finns på Börjes..

Liknande trådar

Hästvård Hej! Har lite frågor angående hovbölder och svullnad som någon kanske kan hjälpa mig besvara. Har ett hblsto född 97 som i våras...
Svar
5
· Visningar
1 367
Senast: Tennessee
·
Äldre Jag ska köpa mig en ny cykel och har siktet inställt på en hybridcykel. Har kollat lite på internet och idag varit i butik och ställt... 2 3
Svar
50
· Visningar
20 593
Senast: MiniLi
·
Trav tävlingsvagnen & "nya" walsh selen och sen i förrgår har en köpare försökt med att pruta en 1000 lapp för att h*n är så fattig & frakten...
Svar
5
· Visningar
935
Senast: Cambrie
·
Övr. Hund Man har ju strikt hundägaransvar, men hur långt sträcker det sig rent juridiskt egentligen i rent ekonomiska aspekter? Kom att tänka...
Svar
7
· Visningar
4 575

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka