Sv: Ridgjord!
Min fysik A kurs?
Min fysik A kurs?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men åh var inte en sån jävla besservisser!!!![]()
Tss.Jag tycker fjordtokan har rätt i det hon säger. Sen är det upp till var och en och bestämma själv om man vill utsätta sin häst för det.
Ja det är det faktiskt, och jag tycker inte att jag är elak mot min häst för att jag använder barbackagjort när jag rider ut och skrittar!
Sen är det kanske folk som inte har någon balans som kanske inte ska använda en sån!![]()
Sitter du upp från marken med hjälp av stigbygeln fäst i en barbackagjord?Jag använder den för att min häst är stor och att jag har lite problem att ta mig upp babacka! Och säg inte ; köp en mindre häst eller nån sån där skit!![]()
Jag använder den för att min häst är stor och att jag har lite problem att ta mig upp babacka! Och säg inte ; köp en mindre häst eller nån sån där skit!![]()
Sen är det kanske folk som inte har någon balans som kanske inte ska använda en sån!![]()
Man skulle kunna räkna ut trycket genom att sätta en newtonmätare i gjorden och sedan spänna åt, dock blir detta värde bara ett närmevärde eftersom man inte kan spänna lika mkt...