RIDHUS + massa frågor!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare loizzanne
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 251
L

loizzanne

Vad kostar det egentligen att bygga ett ridhus? (30*60m med läktare)

Vad kostar det att bygga ett stall med 12boxar ca 3*3m sadelkammare och vattenspilta?

Ni som har hästar hemma, vad kostar det för er med el,vatten,spån m.m?

Vad kan det kosta att hålla ett ridhus "levande" varje månad, dvs underhålla av underlag och el m.m ?

TACKSAM FÖR ALLA SERIÖSA SVAR!

Sv: RIDHUS + massa frågor!

Helt omöjligt att svara på! Det finns massor med firmor som bygger ridhus och ännu fler som bygger stall. Ska du bygga själv så finns det likaså där massor med firmor som säljer ridhus och stallmaterial.

Det du kan göra är att kontakta olika företag och be dom skicka prisuppgifter.

Sv: RIDHUS + massa frågor!

Det är redan gjort.

Men alla ger olika prisuppgifter om ridhus. Endel kanske glömmer dem självklara sakerna! och eftersom det är många här som byggt stall tänkte jag att dem kanske kunde dela med sig!

Liknande trådar

Anläggning Hej på er alla! Nu vet jag inte om jag skriver i rätt ”avdelning” men hoppas det blir bra ändå. Jag har nyligen flyttat till en gård... 2
Svar
24
· Visningar
3 765
Senast: skogaliten
·
Anläggning Halloj! Det är dags för oss att äntligen efter 18 vintrar utan ridhus att äntligen den 19:e vintern bygga ett! Vi är en rätt lång bit in... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
19 772
Senast: Reville
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag började rida Tant, stod hon på stall O. Det var nära mig, fanns litet ridhus (20*40m) och STOR paddock (40*70m, typ). Dock var...
Svar
12
· Visningar
3 199
Senast: Alexandra_W
·
Hästvård Hej! Jag behöver lite hjälp med att se vilka stallhyror som är rimliga. Vi har ett privatstall utan ridskoleverksamhet men tar in...
Svar
19
· Visningar
1 842
Senast: Zamira
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka