Ridkläder till små barn?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare kajsalisah
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 821
K

kajsalisah

Var kan jag hitta ridkläder till riktigt små barn (2-3 år)? Ridskor, hjälm och ridbyxor.......
Hoppas någon vet! :-)

Sv: Ridkläder till små barn?

puffar lite.....någon kanske vet? :confused:

Jag skulle nog försöka leta på nätet. Finns säkert att få tag i om du köper från England t.ex.

Vi köpte en del söta westernsaker till dottern i ministorlekar från USA. Boots t.ex i ministorlek så det finns att få tag i om man letar runt.

Köpte ett par chaps på en mässa i Tyskland i storlek mini. Ursött.

Tack alazzi! Första svaret på flera veckor!

Här finns alla de vanliga JW sakerna till barn.
Tyvärr är det inga bilder på de små kläderna utan bara i stora storlekar men de har verkligen MINI jackor och små tävlingskavajer mm. :love:

Eko;- har mycket smått :love: Mountainhorse bla, fina grejer alltså.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 847
Senast: Squie
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
222
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V
  • Torrfoderdjungeln..