ridkläder!

B

**BORTTAGEN**

:rofl:vilka helskoda ridbyxor är bäst?
ska kanske köpa nya. :bump:
 
CRW Exclusiva tycker jag är jättebra! Om de är bäst kan jag dock inte svara på, men för mig har det aldrig funnits några andra som jag gillat så mycket som just dom här! Finns att köpa på Hööks och kostar från 749:- beroende på vilken storlek du har. Lycka till med byxköpet!!

MVH/ Zanna :rofl:
 
Mountain Horse Isolde!!!! :love: :love: :love: Man känner inte av dem när man rider, de är PERFEKTA!!!

Dessförinnan hade jag ett par CRW Exclusive, och stammisarna på det här forumet har nog hört mitt gnäll om dem mer än en gång... :crazy:
 
Har ett par från CRW som jag inte direkt gillar och ett par Isolde från MH. Gillar inte alls Isolden :( Gillar en annan modell som är vävd mkt bättre. Tror att den heter Aurora (oxå från MH). De är nog de skönaste jag har. Sedan har jag ett otal märken. Bland de skönaste är G. Schumacher och ett par Equipage.
 
eurostar är har en bra kvalitet å sitter så bra som det är möjligt med helskodda.
enligt mig aif
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 366
Senast: Squie
·
Utrustning För behovet uteritter och lätt dressyrarbete, vilken sadel etc. gör det lättast att sitta kvar på hästen och inte åka av? (dvs för att...
2
Svar
20
· Visningar
1 362
Senast: Oknytt
·
Utrustning Hej! Min lillasyster ska rida för första gången på ett par år om några veckor. För tillfället så är detta en engångsföretelse och därför...
Svar
10
· Visningar
573
Senast: Gimlan
·
Hästmänniskan Hej, jag är utomlands och har lite impulsivt bokat en uteritt på ett välrenommerat ställe med välmående hästar, jag har givetvis inga...
Svar
10
· Visningar
750
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Vi som letar häst II
  • WE-tråden
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp