Ridsällskapsannonser?

D

daysi

Hej,

Jag saknar en sådan annonskategori! Det vill säga där man kan "annonsera" efter ridsällskap! Finns många som tycker det är trist att alltid rida själv om man har eget stall eller om man är ensam om att rida i stallet. Eller inte har så många i sin bekantskapskrets som rider? Det kan ju hända att det finns folk som har häst i närheten (som man aldrig träffat eller ens känner till), som också vill rida/träna tillsammans?!
Känns lite fel att lägga in under "kontaktannons", det är ju mer när man söker efter partner etc.

Tror ni det finns någon marknad för det?
Vad tror ansvariga för forumet? Är det någon bra idé?
 
Jag tycker att det är en strålande idé, men jag vet inte vad oddsen är att hitta nån här på buke som har ridavstånd till ens eget stall?

Fast hoppas kan man ju, även om jag helst rider ensam själv.
 
Oddsen kanske inte är jättehöga, men nästan alla hästmänniskor är ju någon gång inne på BUKE, enligt vad jag förstått. Dessutom kanske man kan hitta någon som är intresserad av samma gren, och som vill ha träningssällskap, fastän man inte bor så nära varandra. Man kan ju åka till samma ridhus/tränare/terrängbana etc.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
627
Senast: valy
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
22 918
Senast: Mabuse
·
Gnägg Här kanske finns någon eller några med erfarenhet av att ha en "sommarhäst" från en ridskola? Skulle ni vilja dela med er av hur det...
Svar
12
· Visningar
1 491
Senast: mamman
·
Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 071
Senast: Smurfoff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp