Ridstövlar.

H

hoppsan

Finns det någon här som har Sergio Grasso eller Sarm Hippique stövlar.Bra -dåliga ,passform ,kvalite.
 
Jag har ett par Sarm med snörning. De är fina och sitter bra men jag tycker att de är alldeles för hårda i skaftet. Jag vill iof ha extremt mjuka stövlar.
Kvaliteten är sådär, lädret är det absolut inget fel på men dragkjedjan går lätt sönder.
 
Jag har ett par Sarm som jag haft i snart fyra år . Tycker dom är toppen !!! Har inte haft problem med varken dragkedjan eller något annat och ändå så använder jag dom varje dag ...
 
Har köpt ett par Sarm m. snörning nyligen och tycker de är underbara och jättesnygga. Bra att man kan dra ner dragkedjan så långt så att man inte trampar mer hälen eller drar sönder dragkedjan. Mina är som att sätta på sig tofflor :D

Lite stora i skaftat men det är nog för att jag har så stora fötter :p
 

Liknande trådar

Utrustning Har precis mätt mina vader då dom inte fick plats i de gamla ridstövlarna som togs fram ur förrådet. Landar på 37 cm. Inser att det...
2
Svar
21
· Visningar
958
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Tips önskas på vilka produkter ni tycker är bäst för att vårda ridstövlar.
Svar
18
· Visningar
1 068
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag behöver snart inhandla nya ridstövlar då mina håller på att ge upp. Men jag vet inte vad jag ska ha för några. Dom ska vara mjuka...
Svar
4
· Visningar
635
Senast: KAROLIJNAH
·
Utrustning Köpte nyligen nya ridstövlar och har problem med att dom är jätte hala plus att dom färgar av sig. Stövlarna är bruna förutom...
Svar
1
· Visningar
699
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Barn och djur
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Fototråd del II

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp