Ridstrumpor

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare overtyre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 34
  • Visningar Visningar 2 841
Sv: Ridstrumpor

Hur mkt kostar dem?
Så fåfäng är jag nog inte att jag bryr mig om de är enfärgade eller inte. Jag kanske skapar ett nytt mode i mitt stall. :idea:

Oj. Det låter ju jättebra då. Så kan man köpa flera stycken, i stället för kanske bara ett par. Hur pass tunna är dem? Som vanliga strumpor, eller tjockare?

Förresten. Jag kollade lite på hemsidan nu och såg att det fanns flera olika. Vilka syftar du på?

Dom är något tunnare än vanliga tunna, känns knappt att man har på sig dom. Lätt att dra på stövlar över är det iaf :p
Dom är väääldigt låna men går att vika ner så det är okej, blir inte tjockt ändå.

Ja har i stort sätt nästan alltid chaps när jag rider, så jag brukar ha mina vanliga strumpor på då eftersom de ändå inte syns under :)

Jaha. Men jag tänkte mer om jag inte ska rida någon dag, så vill jag hellre ha ridstrumpor än vanliga då det ser lite knäppt ut med så korta. Om man inte har chapsen ovanpå då. :angel: ;)

Det finns bilder på HMs hemsida. Dock vet jag inte vilka av dem som Breccia m.fl. använder.

Okej. Låter bra. De jag hittade var nämligen inte helt billiga- 160 kronor. :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 210
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 005
Senast: ako
·
Småbarn Jag ska köpa vantar till barnen och blir tokig på vad jag ska välja. De har tunna tumvantar i bomull som blir för blöta och kalla nu...
Svar
16
· Visningar
1 095
Senast: Dunet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka