Ridtights med plats för skärp?

Charlotte1975

Trådstartare
Jag gillar ridtights men skulle vilja kunna sätta fast ett skärp. Tycker det sitter bra i början men sen börjar de ”åka ner” Någon som sett en sån variant. Helst vinterfodrade.
 
@pilmen Hann före men jag tänkte skriva samma. Jag kan skriva under på att de håller bra kvalitet och är sköna! Haft mina ett år nu och de är fortfarande som nya, elasticiteten försvinner liksom inte utan har stannat kvar.
 
Jag gillar ridtights men skulle vilja kunna sätta fast ett skärp. Tycker det sitter bra i början men sen börjar de ”åka ner” Någon som sett en sån variant. Helst vinterfodrade.
Kerrits :love: de har hällor, sitter dock även som en smäck på mig utan skärp vilket inte hör till vanligheterna.
 
Jag tycker det funkar bra att sätta ett skärp i alla tights även om de saknar hällor. Sätt en bit ner bara- precis över höftkammen. Jag kan aldrig få tightsen att sitta annars. Men så har jag kroppsform som en säl också..
 

Liknande trådar

Utrustning Hjälp! Jag har drabbats av hälsporre, och behöver använda skor som ger ett bra stöd och dessutom ha en uppbyggd iläggssula. Igår...
Svar
9
· Visningar
677
Senast: MiniLi
·
Samhälle Kollase på kommunens hemsida och följande krävs: "Detta krävs av dig som ska införa fastighetsnära insamling Du som är fastighetsägare...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
2 639
Senast: Badtz Maru
·
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
668
Utrustning Nu behöver jag er hjälp igen. Jag är på jakt efter ett par jympadojjor att ha i stallet. Säkra stallskor för ridning har jag redan...
Svar
17
· Visningar
1 009
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp