Bukefalos 28 år!

RIKTIGT SMÅ täcken???

K

knyttet

Ni som har minishetland, har ni hittat några bra täcken till era små? Det har varit uppe trådar förr, men de tipsen jag minns var på försäljare som hade täcken från 85 cm. Inte ens Lillhästen har mindre!
Jag behöver ett regntäcke och ett fleectäcke i stl 75 cm, med bra halsskärning, eftersom ponnyn är jätteliten och spinkig. Nån som vet var (och om) det finns???
Den lilla drunknar i mina 85-täcken... :p
 
Försök att hitta någon som säljer Shires-täcken som kan ta hem minitäcken åt dig. Shires har en serie täcken för miniatyrer.

Vad gäller fleecetäcke så är det nog enklast att specialbeställa från t ex www.exklusiv.nu
 
På odal här finns det täcken från 85 cm. Borde väl kanske passa? Dessutom var dom billiga. Ca 250 kr för ett tjockt vintertäcke (rea)
 
Hittills har inga 85-täcken passat på min lilla.
Dessutom letar jag efter ett riktigt tunt regntäcke, inget vintertäcke. Hon har päls så att hon klarar sig, jag lägger bara på täcke när det ösregnar.
Men tack för tipset ändå! :)
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej Står inackorderad och det har varit en del flyttar sista året så min häst har stått med lite olika hästar. Tyvärr bits hans täcken...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
8 825
Senast: Emine
·
Småbarn Nån annan som har samma "problem"? Är inte det enda, sonen på snart 14 månader är väldigt sen i mycket, pratar inte, pekar inte, har...
2
Svar
28
· Visningar
8 079
Senast: Sonic76
·
Utrustning Hoppas ingen blir galen på alla mina trådar nu :angel: För ungefär 3 veckor sedan köpte jag ett ofodrat HW Amigo regntäcke till min...
2
Svar
24
· Visningar
2 501
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 602
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp