Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har båda två helt vanliga släta guldringar. Inte sådär tunna och liksom platta utan en lite tjockare variant. Jag är egentligen inte alls en smyckesmänniska och gillar generellt enkla saker utan för mycket krusiduller. Jag ville också kunna ha ringarna på mig hela tiden utan att behöva oroa mig för att typ få jord i diamanterna...Har dem verkligen ALLTID på mig, så de har ju fått lite...hmmm...patina på 10 respektive 9 år. Men det tycker jag hör till.Visa bifogad fil 12090
Min sambo gissade ringstorlek. Sen gick vi dit och gjorde den lite mindreEn till fråga... hur tar man reda på sin ringstorlek samt skaffar ringar men samtidigt att det ska vara en "surprice" liksom?(min sambo som undrar
)
Min kille friade utan ring, han ville att vi skulle se ut dom tillsammans då vi ska ha dom resten av livet.En till fråga... hur tar man reda på sin ringstorlek samt skaffar ringar men samtidigt att det ska vara en "surprice" liksom?(min sambo som undrar
)