Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har sett att de har hos min kennelklubb, fast jag har tränat med andra dvärgpinschrar hos en uppfödare. Förra veckan körde vi två gånger. Alla tjänar ju på att man drar ihop ett gäng och tränar
Ser att du bor i sthlm. På tisdagar 19.00 är det ringträning i SKK-garaget i rinkeby, bor du söder om så brukar Gerard O'Shea ha ringträning i p-garaget i flemingsberg - vet dock inte när det är, förut var det onsdagar.
Oj, tack för alla svar! Kennelklubbarna hade jag helt förträngt - tänkte bara på brukshundklubbarna. Har ju inte hållit på aktivt med hundar på det sättet sedan typ... -92?
Zoya: Jepp, jag bor i Stockholm, de södra delarna, men hunden jag ska träna bor utanför Flen. Kollade dock in både StoKK's och SöKK's hemsidor, men kunde inte hitta någon info om ringträning
Någon här som är medlem i SöKK och har lite inside info?
Thelma: jag ska kolla med dp-klubben om de har någon info på sidan.
Farle/Kakis: uppfödarna till vovven vet mycket väl hur usel jag är på att föra fram honom, men än så länge har de inte tipsat om någon ringträning som de håller i. Känns därför som att de inte arrangerar sådant Men det skadar ju inte att fråga!
Juridik & Ekonomi Jag rekommenderar det verkligen inte eftersom du då måste ha med Överförmyndarförvaltningen att göra och det är en jävla plåga. Även om...