Bukefalos 28 år!

Linn gillade jag ända till diktatorveckan, där visade hon en sida som jag helst vill vara utan men skicka inte Linn till farmen, tänk på djuren.
Haha, ja hennes fullständigt obekymrade sätt att äta levande kackerlackor och larver känns onekligen bekymmersamt! 😳:angel:
 
Det är en kulturell fråga om det är ok att äta insekter. Är hon psykopat vilket jag tvivlar på, så beror det inte på insekterna.
Jag undrar om @honung inte menar t ex Linns iskalla blick. Jag hade nog också sett ut så om jag flera dagar i rad tvingats vakna till det vedervärdiga introt till I got you babe. Hade kanske kunnat slinka ner en kackerlacka också.

Och man byter ju inte matkulturella föreställningar bara för att man kommer till Fiji.
 
Jag undrar om @honung inte menar t ex Linns iskalla blick. Jag hade nog också sett ut så om jag flera dagar i rad tvingats vakna till det vedervärdiga introt till I got you babe. Hade kanske kunnat slinka ner en kackerlacka också.

Och man byter ju inte matkulturella föreställningar bara för att man kommer till Fiji.
Men kanske om man är tillräckligt hungrig.
 
Av Bear Grylls har jag lärt mig att ska man äta insekter/larver råa ska man egentligen ta ut inälvor osv, annars kan man bli sjuk. Och Bear vet ju allt så utgår från att det är rätt.
 
Åsa och Suzanna och LINN! Jag tycker dessa tre skulle ha varit klippt och skurna för farmen istället för robinson, den nivån passar dem bättre. Linns diktatorvecka måste ha varit The WEEK of her LIFE och hon har fortfarande inte fattat att den veckan är slut nu. Åsa är bara creepy, hon skulle passa bra i en skräckfilm, hon känns som Nicolines onda lillasyster typ. Suzanna, eh...ja. PINSAM!

Mattias gillar jag. Vänta och se, han kommer snart i fokus.
Suzanna känns grymt opålitlig. Aldrig att jag skulle köpa hus av henne.
 

Liknande trådar

Tjatter Robinson är tillbaka, Anders Lundin likaså! Vilka tittar och vad tänker vi?
Svar
12
· Visningar
359
Senast: Piaff
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
27 540
IT & mobiler Vilken är er favorit ljudbokstjänst? Jag har använt Nextory ett tag, men kommer inte överens med deras sökverktyg, jag söker tex på...
2
Svar
20
· Visningar
709
Senast: Cinzia
·
Hundträning Jag hittade ingen tråd för kontaktövningar! Min bästa i hundgården med min bångstyriga Shar pei-tik är att dela upp godiset i högvärde...
Svar
3
· Visningar
370
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp