Det är en kulturell fråga om det är ok att äta insekter. Är hon psykopat vilket jag tvivlar på, så beror det inte på insekterna.

Nä, jag sa inte att HON är psykopat, jag sa att hon psykopat-åt kackerlackorna. Ungefär som om det var några chokladpolly hon kastade in i munnen och tuggade på utan att det bekom henne.

Jag undrar om @honung inte menar t ex Linns iskalla blick. Jag hade nog också sett ut så om jag flera dagar i rad tvingats vakna till det vedervärdiga introt till I got you babe. Hade kanske kunnat slinka ner en kackerlacka också.

Och man byter ju inte matkulturella föreställningar bara för att man kommer till Fiji.

Ja! Precis så! Blicken. Och tuggandet! :arghh::nailbiting:

Jag såg att Klas :love: har tatuerat in "I got you" och en klase bananer på sin underarm :D Måndag hela veckan var inget trauma för honom! :)

(när apokalypsen kommer så ska jag bli vegan, jag lovar :up: Här slinker inga kackerlackor ner inte! :yuck: )
 
Linn I TÅRAR för att de ljög för henne inför ö-rådet. :laugh:

1555308726609.gif
 
Nog kunde kung Linn räkna ut att de utanför pakten inte snällt skulle låta sig röstas ut.... eller uppenbarligen INTE.
Eller hur! Det är Robinson och några LJUGER. Så himla konstigt. :D

För övrigt tycker jag att hela lag Syd är helt ointressanta nu. En liten sorglig skara i färd med att pakta ihjäl sig. Då är det roligare med Nord.
 
Eller hur! Det är Robinson och några LJUGER. Så himla konstigt. :D

För övrigt tycker jag att hela lag Syd är helt ointressanta nu. En liten sorglig skara i färd med att pakta ihjäl sig. Då är det roligare med Nord.
Jag ser det inte som en lögn, inte på den nivån, att intyga att man ska rösta på någon och inte göra det är ett spel inte en lögn. Det är inte så att de låtsas vara bästa vänner och förtrogna medan de egentligen avskyr och föraktar personen så det går på ett djupare plan.
 
Jag ser det inte som en lögn, inte på den nivån, att intyga att man ska rösta på någon och inte göra det är ett spel inte en lögn. Det är inte så att de låtsas vara bästa vänner och förtrogna medan de egentligen avskyr och föraktar personen så det går på ett djupare plan.
Jag ser det som en lögn om de säger att de kommer att rösta på Åsa och sedan röstar på Fia. Men det är ju bara en Robinsonlögn och inte värt mer än så. Förstår inte varför Linn väntade sig något annat.
 
Jag ser det som en lögn om de säger att de kommer att rösta på Åsa och sedan röstar på Fia. Men det är ju bara en Robinsonlögn och inte värt mer än så. Förstår inte varför Linn väntade sig något annat.
Hon trodde hon var så charmig att killarna/Äsa skulle föredra att hennes allians är intakt före att få chansen att stanna själv.
 
Jag hoppas Åsa vinner så att Fia åker ut. Inte för att jag har något emot Fia eller så utan för att jag hoppas tjejpakten förstörs så Kung Linn kan röstas ut...
 
Det spelar mig mindre roll vem som vinner för min del. Det var intressant för programmet och örådet att något hände annat än självklara utrustningar från pakter.

Och Linns reaktion var obetalbar.
 
Jag fattar inte varför så många blir såååå FÖRVÅNADE när de får veta att de ska till Gränslandet? Alltså ingen kan inbilla mig att de som deltar i realityshows inte gör research innan och kollar igenom tidigare säsonger. Så dum är ingen.
 
Jag fattar inte varför så många blir såååå FÖRVÅNADE när de får veta att de ska till Gränslandet? Alltså ingen kan inbilla mig att de som deltar i realityshows inte gör research innan och kollar igenom tidigare säsonger. Så dum är ingen.
Precis! Och alla som blir kvar vet ju att den utröstade inte åker hem. Så har det väl varit i de 200 senaste säsongerna i alla fall.
 
Precis! Och alla som blir kvar vet ju att den utröstade inte åker hem. Så har det väl varit i de 200 senaste säsongerna i alla fall.
Jag har funderat på om de blir tillsagda att spela ovetande av produktionerna (för det gäller även exempelvis farmen, i mästekocken finns 'andra chansen' osv i all oändlighet), men i kvällens avsnitt av robinsom ser det för mig ut som ärlig förvåning och det förbryllar mig.
 

Liknande trådar

Tjatter Robinson är tillbaka, Anders Lundin likaså! Vilka tittar och vad tänker vi?
Svar
12
· Visningar
315
Senast: Piaff
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
Svar
14
· Visningar
653
Senast: Lingon
·
IT & mobiler Vilken är er favorit ljudbokstjänst? Jag har använt Nextory ett tag, men kommer inte överens med deras sökverktyg, jag söker tex på...
2
Svar
20
· Visningar
657
Senast: Cinzia
·
Hundträning Jag hittade ingen tråd för kontaktövningar! Min bästa i hundgården med min bångstyriga Shar pei-tik är att dela upp godiset i högvärde...
Svar
3
· Visningar
331
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp