Ja, så var det nog. Jag bara tänker Mattias när jag skriver Robban liksom. De är fortfarande ihopkedjade i min sinnesvärld, stackarna! 😁

Kolla den sekvensen igen, det nästan dammade om knölarna när han rafsade upp den.
Det fanns inte ens några blad på plantan. Två avhuggna pinnar som sticker upp ur jorden och Robban ser från flera meters håll att det är en kassava.:D

Men det är väl självklart att de måste få lite hjälp om det inte finns någon mat på ön. Man kan ju inte låta folk svälta ihjäl när de bara följer produktionens regler. Kroppen tar nog tillräckligt med stryk bara av det jämförelsevis lyxiga livet i huvudtävlingen.

Superbra säsong för övrigt. Jag gillar de flesta som är kvar nu (mer eller mindre och på olika sätt).
 
Det fanns inte ens några blad på plantan. Två avhuggna pinnar som sticker upp ur jorden och Robban ser från flera meters håll att det är en kassava.:D

Men det är väl självklart att de måste få lite hjälp om det inte finns någon mat på ön. Man kan ju inte låta folk svälta ihjäl när de bara följer produktionens regler. Kroppen tar nog tillräckligt med stryk bara av det jämförelsevis lyxiga livet i huvudtävlingen.

Superbra säsong för övrigt. Jag gillar de flesta som är kvar nu (mer eller mindre och på olika sätt).
Jag tror de hittat den utan att det kom på film och sen fick de gå och göra en repris så det förevigades. Hade det varit utplanterat hade de gjort det bättre.
 
Jag tyckte också att det var FÖRFÄRLIGT. Rena sadismen. De trodde att maten var till dem.
Jag måste vara ensam om att tycka att det var ett bra inslag, de kunde ha fått maten och jag tror att de i slutändan blev rätt nöjda över den kalla ölen de fick som belöning. Hade de inte fått något alls så hade jag hållit med om att det varit för grymt.
 
Jag måste vara ensam om att tycka att det var ett bra inslag, de kunde ha fått maten och jag tror att de i slutändan blev rätt nöjda över den kalla ölen de fick som belöning. Hade de inte fått något alls så hade jag hållit med om att det varit för grymt.
Ja de hade valet men det var ett grymt sätt att ge dessa hungriga människor valet på. I ena handen 1/2 miljon svenska kronor och i andra ett par korvar. Och lök och paprika dårå. Jag led med dem, även om jag fattar att de gjorde ett val.
 
Ja det som de utsatte de stackarna på utposten för var bara elakt. Bara. Fy... Men tur att de hade ätit kasavan innan. Blev lite fascinerad när de gav sig iväg och hittade den, försom jag har förstått det har de knappt gått för att leta mat innan, utan bara sagt att inget finns?

Åh jag vill så gärna att Klas tar hem hela skiten. Vem åker på söndag tro? Så retligt att han missade immuniteten...
Dom hade ju ingen eld innan heller
 
Jag bara älskar australiska master chef. Ska med kolla på deras ''Robinson ''
Jamen jag med! Hela mitt liv stannar upp när det sänds en ny säsong. 29/4 började säsong 11 sändas i Australien, då kommer den nog inte hit förrän efter nyår :(

@honung hade du sett nån tidigare säsong av deras Robinson?
 
@honung hade du sett nån tidigare säsong av deras Robinson?
Ja, jag såg förra året och någon säsong innan det när jag hade hulu.
Det brukar vara lite annorlunda design liksom på saker och ting. Mer färger, mer ...öööö...auuuustraaailiiiia liksom. :D De brukar (ja, mina två säsongserfarenheter dårå) vara mer PANG PÅ med paktandet, mer orädda, kastar sig huvudstupa in i allt. Inte alls lika lågmält och nedtonat nature in nature som i svenska Robinson.
 

Liknande trådar

Tjatter Robinson är tillbaka, Anders Lundin likaså! Vilka tittar och vad tänker vi?
Svar
12
· Visningar
306
Senast: Piaff
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
Svar
2
· Visningar
366
Senast: lingonben
·
IT & mobiler Vilken är er favorit ljudbokstjänst? Jag har använt Nextory ett tag, men kommer inte överens med deras sökverktyg, jag söker tex på...
2
Svar
20
· Visningar
652
Senast: Cinzia
·
Hundträning Jag hittade ingen tråd för kontaktövningar! Min bästa i hundgården med min bångstyriga Shar pei-tik är att dela upp godiset i högvärde...
Svar
3
· Visningar
322
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp