@honung Jag har funderat på eurojackpot, är det bra?
Jag köper som sagt en liten andel, men har vunnit flera gånger på eurojackpot än något annat. Har bara vunnit småpengar, lite nu innan den stora kommer, men med instas på 44 tycker jag det är bra vinst att få tillbaka 600/325/120/498/etc etc, men många nollor däremellan också förvisso. Men hittills efter ett halvårs regelbunden liten andel ligger jag nog på plus.
 
@honung hm, låter ju inte så dumt. Bra med andel också, då behöver man ju inte ligga sömnlös över man ska göra med alla de 256 miljonerna när de trillar in.
 
Utposten! Satikens vilka överlevare! Man såg nästan bokstavligt hur de dreglade över maten Anders Öfverberg dukade upp! Men de klarade att motstå frestelserna! Och är det de som är 'överraskningen Anders börjar prata om vid örådet? Spännande! 🤔

Sen immunitetstävlingen då. Sebbe igen, och anna tvåa. Det är lite för mycket röda mattan för Sebbe nu. Och Anna som påhäng. Något måste hända för att få spänningen tillbaka, kanske är det utpostarna som vänder upp och ner på allt i koppling till 'pengarna' de flaggade hem vid immunitetstävlingen? Min fantasi må vara aktiv men lite begränsad är den nu i vad som kommer att hända..
 
Har inte tittat klart än men är så upprörd att jag nästan gråter över Utposten. HUR fan kunde man komma på en så sadistisk idé? De fyras gäng är säsongens HJÄLTAR.
 
@honung

Jag tror att det är utpostarna som är överraskningen! Men risken är väl att de som varit med Sebbe i Gränslandet är kompisar med honom.

Jag är skittrött på kombon Sebbe/Anna. Tänker på dina funderingar innan i tråden om vad som får folk att para ihop sig med sikte mot final. Att Sebbe vill ha ett stöd fram till att han själv ska slå ut henne är väl tydligt. Men vad har Anna att vinna? Att komma tvåa?

Jag har ju inte sett så många säsonger men i en jag såg stod finalen mellan två tjejer som var tajta kompisar. Redan innan sa hon som sedan kom tvåa ”Det gör inget om jag förlorar, jag har ändå kommit så här långt och hon är så värd att vinna, jag unnar henne det.”

Det blev ju rätt avslaget. Och så blir det väl med Sebbe/Anna också. Han vinner och hon är nöjd tvåa.

Men SKIT vad surt för Klas i tävlingen!
 
Nu minns jag inte om detta var sista avsnittet eller näst sista, men jag lägger det i en spoiler för säkerhets skull.

Alltså han ÄR nog världens mest sympatiska snubbe! Jag var lite tveksam mot honom i nåt tidigare inlägg men inflyttningsfesten var så himla rar. Bara idén liksom! :love:

Men en grej som är lite mysko med honom är hur han har det hemma. När breven skulle fördelas drog han sig ur direkt. Och när de andra pratar om hemlängtan är det till barn och partners, men han längtar till fjällen? Inget jag borde fundera över, men ...
 
Nu har avsnittet sänts så skriver jag öppet.
@mandalaki Ja, jag är aptrött på Sebbe och Anna nu också. Och jag skulle vara GALEN om jag var Sebbes flickvän. Och jag är inte den svartsjuka typen. Vad fan liksom, de klänger på varandra.
Skulle de två gå till final så blir jag besviken, tycker i övrigt att den här säsongen varit en historiskt bra säsong.
Klas, åh vad jag vill att han ska vinna! Han verkar vara en outdoors-person som sover på snowboarden. Så jäkla sympatisk. Jag önskar honom verkligen vinsten.
 
Min teori är att de trodde deltagarna på utposten skulle ge upp av sig själva. Att planen var att bara en eller två skulle tillbaka till tävlingen igen. Nu börjar produktionen bli desperata hur de ska lösa situationen. Typ.
Ja, så kan det vara. De kan ju inte vänta ut i evighet att någon ska ge upp.
 
Min teori är att de trodde deltagarna på utposten skulle ge upp av sig själva. Att planen var att bara en eller två skulle tillbaka till tävlingen igen. Nu börjar produktionen bli desperata hur de ska lösa situationen. Typ.

Ja, så kan det vara. De kan ju inte vänta ut i evighet att någon ska ge upp.

Fast då hade de lagt in en tävling av någon sort som skulle skickat ut en, två eller tre. Tror inte att de drar ut produktionen så. Hela produktionen omfattas av en rigörös planering med massa människor backstage. Alla moment och plan B, C, D, E, F, G osv vidare finns sedan ett år tillbaka färdiga liksom.
 

Liknande trådar

Tjatter Robinson är tillbaka, Anders Lundin likaså! Vilka tittar och vad tänker vi?
Svar
12
· Visningar
317
Senast: Piaff
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
2
Svar
35
· Visningar
1 381
IT & mobiler Vilken är er favorit ljudbokstjänst? Jag har använt Nextory ett tag, men kommer inte överens med deras sökverktyg, jag söker tex på...
2
Svar
20
· Visningar
659
Senast: Cinzia
·
Hundträning Jag hittade ingen tråd för kontaktövningar! Min bästa i hundgården med min bångstyriga Shar pei-tik är att dela upp godiset i högvärde...
Svar
3
· Visningar
335
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp