Fast då hade de lagt in en tävling av någon sort som skulle skickat ut en, två eller tre. Tror inte att de drar ut produktionen så. Hela produktionen omfattas av en rigörös planering med massa människor backstage. Alla moment och plan B, C, D, E, F, G osv vidare finns sedan ett år tillbaka färdiga liksom.
Ja självklart. Men någon flexibilitet måste ju finnas, de visste ju inte innan om folk skulle ge upp inom tre dagar
 
Ja självklart. Men någon flexibilitet måste ju finnas, de visste ju inte innan om folk skulle ge upp inom tre dagar
Absolut, men jag tror iallafall att alla eventualiteter finns med, och - att produktionen är flexibel i det. Men tror inte att de sitter och river sig i huvudet och säger 'HUR SKA VI BLI AV MED DOM ENVISA JÄKLARNA?' :D

Under sadistmiddagen, tänkte jag, snart säger han att 'den som drar i linan får en prissumma på 40 papp' men det kom aldrig. Undrar om någon hade ansett det vara värt det.
 
Min teori är att de trodde deltagarna på utposten skulle ge upp av sig själva. Att planen var att bara en eller två skulle tillbaka till tävlingen igen. Nu börjar produktionen bli desperata hur de ska lösa situationen. Typ.
Frågan är. Hur desperata blir dom till nästa säsong??
 
Ja det som de utsatte de stackarna på utposten för var bara elakt. Bara. Fy... Men tur att de hade ätit kasavan innan. Blev lite fascinerad när de gav sig iväg och hittade den, försom jag har förstått det har de knappt gått för att leta mat innan, utan bara sagt att inget finns?

Åh jag vill så gärna att Klas tar hem hela skiten. Vem åker på söndag tro? Så retligt att han missade immuniteten...
 
Jag tyckte minsann att det såg vansinnigt lätt ut att dra upp den där kassavan. Jag är ÖVERTYGAD om att den var utplacerad, och att Robban och Mattias var uppmanade att spela med. Den var otroligt ytligt placerad, typ nedrafsad i ytskiktet, kassava/maniok får en annars gräva djupt efter liksom.
 
Jag tyckte minsann att det såg vansinnigt lätt ut att dra upp den där kassavan. Jag är ÖVERTYGAD om att den var utplacerad, och att Robban och Mattias var uppmanade att spela med. Den var otroligt ytligt placerad, typ nedrafsad i ytskiktet, kassava/maniok får en annars gräva djupt efter liksom.
Peter och Robban var det väl? Men åh fan, tror du det? Det förklarar ju isåfall varför de inte hittat den för längesedan.
 
Peter och Robban var det väl? Men åh fan, tror du det? Det förklarar ju isåfall varför de inte hittat den för längesedan.
Ja, så var det nog. Jag bara tänker Mattias när jag skriver Robban liksom. De är fortfarande ihopkedjade i min sinnesvärld, stackarna! 😁

Kolla den sekvensen igen, det nästan dammade om knölarna när han rafsade upp den.
 
@honung Nu närmar vi oss bisarr nördnivå! ”Kolla igen hur det dammar” 😂

På tv4 play såg jag att Robinson Australien har premiär 20 maj. Ska nog kolla. De kanske är lika bra på det som på Masterchef.
 
@honung Nu närmar vi oss bisarr nördnivå! ”Kolla igen hur det dammar” 😂

På tv4 play såg jag att Robinson Australien har premiär 20 maj. Ska nog kolla. De kanske är lika bra på det som på Masterchef.
Ja, här låter vi oss inte luras så lätt! :D

Såg det också. Tänkte nog försöka följa det också! Brukar vara lite roligare att se när inte Jante finns med på deltagarnas axlar. :)
 
Ja, här låter vi oss inte luras så lätt! :D

Såg det också. Tänkte nog försöka följa det också! Brukar vara lite roligare att se när inte Jante finns med på deltagarnas axlar. :)
Jag är lite rädd bara för att de ska vara mindre PK än tv4 och tillåta amatörslakt av djur.

Apropå PK (jag gillar alltså PK) så verkade vägningsscenen annorlunda mot förra säsongen. Alla förfasade sig över sitt vikttapp och Anna fick göra en Don’t try this at home-synk.
 
Jag är lite rädd bara för att de ska vara mindre PK än tv4 och tillåta amatörslakt av djur.

Apropå PK (jag gillar alltså PK) så verkade vägningsscenen annorlunda mot förra säsongen. Alla förfasade sig över sitt vikttapp och Anna fick göra en Don’t try this at home-synk.
Nej de brukar inte göra annorlunda än tv4 vad det gäller slakten. Du kan vara lugn.

Jag gillar inte PK, men de svält-bröstkorgar man ser när de ligger ner tycker jag är allt annat än PK eller OK. Tycker nog att svälten gått lite för långt i programmet. Robban, just saying. Han hade inte mycket att ta av från början. Det är påfrestningar som kan få långtgående konsekvenser och jag tycker nog att tv4 behöver tänka om lite vad det gäller svält och näringsbrister och dess konsekvenser.
 
Nej de brukar inte göra annorlunda än tv4 vad det gäller slakten. Du kan vara lugn.

Jag gillar inte PK, men de svält-bröstkorgar man ser när de ligger ner tycker jag är allt annat än PK eller OK. Tycker nog att svälten gått lite för långt i programmet. Robban, just saying. Han hade inte mycket att ta av från början. Det är påfrestningar som kan få långtgående konsekvenser och jag tycker nog att tv4 behöver tänka om lite vad det gäller svält och näringsbrister och dess konsekvenser.
Håller med! Robban är förfärlig att se. Peter har också fallit ur mycket.
 

Liknande trådar

Tjatter Robinson är tillbaka, Anders Lundin likaså! Vilka tittar och vad tänker vi?
Svar
12
· Visningar
304
Senast: Piaff
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
Svar
2
· Visningar
359
Senast: lingonben
·
IT & mobiler Vilken är er favorit ljudbokstjänst? Jag har använt Nextory ett tag, men kommer inte överens med deras sökverktyg, jag söker tex på...
2
Svar
20
· Visningar
642
Senast: Cinzia
·
Hundträning Jag hittade ingen tråd för kontaktövningar! Min bästa i hundgården med min bångstyriga Shar pei-tik är att dela upp godiset i högvärde...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sätta upp gammal tapet?
  • Bra djurtrimmer, tips?
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp