Är det så svårt att inte skriva om vad som kommer att hända?
Eh, jag ser nog inte det jag skrev som en spoiler alls. Det är finalvecka, tre avsnittt kvar. Liksom - folk måste åka ut för att en vinnare ska koras. Flera har i tråden konstaterat att det är fler folk kvar än avsnitt. Tråkigt att jag förstörde allt för dig med att tala om att fyra åker ut ikväll.
 
Eh, jag ser nog inte det jag skrev som en spoiler alls. Det är finalvecka, tre avsnittt kvar. Liksom - folk måste åka ut för att en vinnare ska koras. Flera har i tråden konstaterat att det är fler folk kvar än avsnitt. Tråkigt att jag förstörde allt för dig med att tala om att fyra åker ut ikväll.
Nä, fem avsnitt lär det väl vara? Måndag-torsdag, och så final på söndag.
Självklart är det en spoiler att skriva att 4 pers åker ut ikväll, du skriver ju vad som händer i avsnittet. Att det är finalvecka spelar ingen roll, de kunde lika gärna köra massutslagning imorrn eller nåt.
 
Nä, fem avsnitt lär det väl vara? Måndag-torsdag, och så final på söndag.
Självklart är det en spoiler att skriva att 4 pers åker ut ikväll, du skriver ju vad som händer i avsnittet. Att det är finalvecka spelar ingen roll, de kunde lika gärna köra massutslagning imorrn eller nåt.
Okej, jag ska lägga till fyra Ave Maria till kvällsbönen.
 
Har just börjat kolla på Australien. JÖSSES. :eek: En av de tävlande fick båda benen bortsprängda i Afghanistan. Fattar vad du menade, @honung, här går de helt klart all in.
 
Har just börjat kolla på Australien. JÖSSES. :eek: En av de tävlande fick båda benen bortsprängda i Afghanistan. Fattar vad du menade, @honung, här går de helt klart all in.
Ja jisses ja, här snackar vi survival of the fittest! Lite nytt grepp tror jag med mästare och utmanare. Känns redan där laddat för kamp! Det är inga dåliga mästare där och mycket muskler är det. Blir spännande att följa!
 
Sjukt imponerad och glad över Klas resultat :love: Men så synd på Jannika! Och kan inte låta bli att störa mig på att Syd-kvartetten håller sig kvar :meh:
 
Själv hoppas jag bara på Klas som vinnare, vem han står emot är egalt. Jag tycker han har varit den absolut trevligaste robinsondeltagaren nånsin, och han har inte ens spelat något spel, han har bara varit där.
Linn har jag fortfarande lite svårt för, hon har varit manipulativ för egen vinnings skull och jag gillar fortfarande ingen från sydlägret.
 
Kul att se Klas så stark i tävlingarna, tycker inte riktigt att jag sett det innan.

Gillar hans humor, hans kommentarer är ofta jäkligt roliga.

Lider med Jannika som åkte. Samtidigt undrar jag hur man tänkte sig Robinson om man har svårt för vatten. :confused:
 
Själv hoppas jag bara på Klas som vinnare, vem han står emot är egalt. Jag tycker han har varit den absolut trevligaste robinsondeltagaren nånsin, och han har inte ens spelat något spel, han har bara varit där.
Linn har jag fortfarande lite svårt för, hon har varit manipulativ för egen vinnings skull och jag gillar fortfarande ingen från sydlägret.
+ 1 på den!
 
Just sett dagens avsnitt. Segt mellanavsitt, ingen tävling, bara tjaffs. Men blir spännande att se vem de utslagna väljer.
 

Liknande trådar

Tjatter Robinson är tillbaka, Anders Lundin likaså! Vilka tittar och vad tänker vi?
Svar
12
· Visningar
297
Senast: Piaff
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
Svar
2
· Visningar
350
Senast: lingonben
·
IT & mobiler Vilken är er favorit ljudbokstjänst? Jag har använt Nextory ett tag, men kommer inte överens med deras sökverktyg, jag söker tex på...
2
Svar
20
· Visningar
627
Senast: Cinzia
·
Hundträning Jag hittade ingen tråd för kontaktövningar! Min bästa i hundgården med min bångstyriga Shar pei-tik är att dela upp godiset i högvärde...
Svar
3
· Visningar
304
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp