Just sett dagens avsnitt. Segt mellanavsitt, ingen tävling, bara tjaffs. Men blir spännande att se vem de utslagna väljer.
Jag blev väldigt förvånad över att Sebbe sa sig vilja se Emilio somvinnare av robinson? 🤔 :confused: Men är trots detta övertygad om att det är en kajkokonstig klippning tv4 gjort eller så har Sebbe gjort sig till ovän med alla kvarvarande och Emilio skulle vara det enda alternativet av det som är kvar?
Fast jag är övertygad om att Klas är första alternativet och Linn är plan B för gruppen oavsett Sebbes ord där.

VÄRDIG...jag tuggar på ordet - värdig? Vem fasen är kunnig och objektiv nog att avgöra det och vad innebär det att vara VÄRDIG vinnare av robinson? Jag kan bara säga Klas. Men också Jannika & Peter och mattias som utpost-trojka.
 
Jag blev väldigt förvånad över att Sebbe sa sig vilja se Emilio somvinnare av robinson? 🤔 :confused: Men är trots detta övertygad om att det är en kajkokonstig klippning tv4 gjort eller så har Sebbe gjort sig till ovän med alla kvarvarande och Emilio skulle vara det enda alternativet av det som är kvar?
Fast jag är övertygad om att Klas är första alternativet och Linn är plan B för gruppen oavsett Sebbes ord där.
Jag tror klippningen fokuserade på att förvirra och att få alla att se ut som potentiella vinnare. Jag antar att de diskuterade för och nackdelar med alla och alla har ju sina starka sidor så det var bara att pocka lämpliga bitsr. Skulle jag gissa så tror jag att Sebbe röstar på Bonnie eller Klas.
 
Sa Sebbe Emilio som vinnare? Det uppfattade inte jag.

Innehållsrikt avsnitt, tyckte jag!

* Nu blev Sebbe trovärdig för mig, t ex när han vände sig så fint till Peter vid middagen.

* Led med Peter som var ledsen över att han inte fått tävla.

* Tobias hade en poäng om Linn; hon har haft
driv och satt energi i lägret.

* Intressant hur den goda stämningen i lägret krackelerat nu på slutet.

* Har ju inte sett så många säsonger men är inte Klas den mest sympatiska tävlanden någonsin?

* Jag vill inte att Linn eller Fia ska vinna. De har bara tagit sig fram mha sin pakt. Där har visserligen även Bonnie ingått, men av skälen som Sebbe angav skulle jag tycka att hon vore en kul vinnare. Men inte bättre än Klas.

* Robban om Emilio: för mig var han en skränig göteborgare :D :D
 
Sa Sebbe Emilio som vinnare? Det uppfattade inte jag.

Innehållsrikt avsnitt, tyckte jag!

* Nu blev Sebbe trovärdig för mig, t ex när han vände sig så fint till Peter vid middagen.

* Led med Peter som var ledsen över att han inte fått tävla.

* Tobias hade en poäng om Linn; hon har haft
driv och satt energi i lägret.

* Intressant hur den goda stämningen i lägret krackelerat nu på slutet.

* Har ju inte sett så många säsonger men är inte Klas den mest sympatiska tävlanden någonsin?

* Jag vill inte att Linn eller Fia ska vinna. De har bara tagit sig fram mha sin pakt. Där har visserligen även Bonnie ingått, men av skälen som Sebbe angav skulle jag tycka att hon vore en kul vinnare. Men inte bättre än Klas.

* Robban om Emilio: för mig var han en skränig göteborgare :D :D
Jupp, han sa det ganska utdraget i en enskild synk till och med.

Ja, jag tycker det egentligen var snortaskigt mot just Peter & Jannika att aldrig släppa indom i tävlingen, även om Jannika var med en endaste natt då. Även om det blev bra TV av gränsland och utpost så tycker jag det var svinpälsigt att inte låta Peter få känna på ROBINSON liksom.

Håller med om det där om Fia och Linn, och om Bonnie. Fast jag tycker att Bonnie spelar lite väl mycket på "Oh, men lilla jag? samtidigt som hon varit en av de starkaste spelarna, och en stark i tävlingarna
 
Jupp, han sa det ganska utdraget i en enskild synk till och med.

Ja, jag tycker det egentligen var snortaskigt mot just Peter & Jannika att aldrig släppa indom i tävlingen, även om Jannika var med en endaste natt då. Även om det blev bra TV av gränsland och utpost så tycker jag det var svinpälsigt att inte låta Peter få känna på ROBINSON liksom.

Håller med om det där om Fia och Linn, och om Bonnie. Fast jag tycker att Bonnie spelar lite väl mycket på "Oh, men lilla jag? samtidigt som hon varit en av de starkaste spelarna, och en stark i tävlingarna
Ska kolla igen vad han sa, det stämmer säkert som du säger men det kan vara intressant att höra hur fasen han motiverar det. Emilio liksom :confused:
Ja, Bonnie är en luring. Hon ÄR bra. Men jag får lite klåda när hon klipper med ögonen och låter som en Disneyfigur, det är så himla överdrivet
 
@honung

Den handlade om Bonnie!
Jag låg och tittade i min mobil i natt när jag inte kunde sova. När jag läste ditt svar nu att det handlade om Bonnie så var jag tvungen att titta om på avsnittet. Ja, han pratar om Bonnie! Men det hörde jag ju OCKSÅ! Och för mig var det så supertydligt och supermärkligt att Sebbe pratade om Emilio som en potentiell vinnare. Jag måste ha varit tröttare än jag trodde. Vad fasen liksom, jag kan för mitt inre se dendär synken så tydligt liksom...och hur förvånad jag blev att han tyckte Emilio var värdig...

venliga helsningar
/ nattsuddaren
 
@honung

Om inte annat borde du ha reagerat på att han beskrev Emilio som ensamstående lärarinna med två barn :D

Men sånt kan hända den bästa, i synnerhet mitt i natten.

(Han nämnde dock Emilio vid middagen när de skulle börja diskutera värdiga vinnare ”Vad säger ni om Emilio?”
 
@honung

Om inte annat borde du ha reagerat på att han beskrev Emilio som ensamstående lärarinna med två barn :D

Men sånt kan hända den bästa, i synnerhet mitt i natten.

(Han nämnde dock Emilio vid middagen när de skulle börja diskutera värdiga vinnare ”Vad säger ni om Emilio?”

Fast i min värld var det två olika synkar och jag tänkte faktiskt 'varför gör de två synkar med Sebbe och ingen annan och dessutom framstår Sebbe som bipolär när han säger tvärsäkert att Bonnie är värdigast i den en, och att Emilio är värdigast i den andra?'

Nä, nu äre sluttittat på såna här viktiga grejjor i sängen med mobilen. 😴 :banghead:
 
@honung Vad ska vi bry våra små hjärnor med när detta är över? Det får väl bli Australien då, fast jag sliter med att det inte är textat. När de sänker rösterna och pratar pakter på breda varianter av aussiedialekt hör jag inte vad de säger. :meh:
 
@honung Vad ska vi bry våra små hjärnor med när detta är över? Det får väl bli Australien då, fast jag sliter med att det inte är textat. När de sänker rösterna och pratar pakter på breda varianter av aussiedialekt hör jag inte vad de säger. :meh:
Det är bara att sätta på textning? Klart det är textat på svenska? Jag använder aldrig textning när språket är engelska men däremot när det är på svenska så robinson ser jag alltid textat. :o

Edit, kollade eftersom jag har ett fönster uppe på avsnitt 2 som jag är mittt i, det är bara att klicka på textrutan till höger längt ner så väljer du text
 

Liknande trådar

Tjatter Robinson är tillbaka, Anders Lundin likaså! Vilka tittar och vad tänker vi?
Svar
12
· Visningar
295
Senast: Piaff
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
Svar
2
· Visningar
342
Senast: lingonben
·
IT & mobiler Vilken är er favorit ljudbokstjänst? Jag har använt Nextory ett tag, men kommer inte överens med deras sökverktyg, jag söker tex på...
2
Svar
20
· Visningar
615
Senast: Cinzia
·
Hundträning Jag hittade ingen tråd för kontaktövningar! Min bästa i hundgården med min bångstyriga Shar pei-tik är att dela upp godiset i högvärde...
Svar
3
· Visningar
299
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp