Bukefalos 28 år!

Hur länge ska han med renarna få ha fotbojan?:confused: Tyckte den borde försvunnit efter tävlingen liksom...

Adnilson är verkligen "jag, jag, jag", så tröttsam. De andra två killarna känns som hans svans, de vågar ju typ inte ha en åsikt innan Adnilson sagt sin typ.

Skönt att gula vann tävlingen!

Vad tror ni händer i immunitetstävlingen? Jag tror definitivt det kan vara så att den gula skickar får byta lag...
 
Om vi inte får se någon erkänna tonfiskburkstölden, så är det produktionen som har knyckt burken! 👀
Jag tror nog att det är Fia. Först byter hon bort hans snuttekudde så att han får ont i axeln och sedan tofflorna, så att han riskerar skada små fossingarna i djungeln. Och så tar hon hans fredagsmysprotein så han ska få svälta. Allt för att få ut honom ur tävlingen.
 
Vad tror ni händer i immunitetstävlingen? Jag tror definitivt det kan vara så att den gula skickar får byta lag...

Den där är en luring. Det kan mycket väl vara så. Bra att de insåg det, men det blir ju rätt känsligt att komma tillbaka och välja nån annan än Sebastian.

Jag gillar många i det laget. Verkar vara vettiga människor.
 
Förresten: jag har glömt hur Anna hamnade i lag med Han-utan-namn där i början. Hon verkade ju vettig! Någon som minns?
 
Förresten: jag har glömt hur Anna hamnade i lag med Han-utan-namn där i början. Hon verkade ju vettig! Någon som minns?

Håller själv på att se om första avsnittet då jag heller inte kunde minnas, men det hela verkar ha börjat med att Anna och "han" hade åsikten att Adnilson kanske skulle prioritera att äta och vila för att konservera energi inför tävlingarna, istället för att bygga ett överdådigt läger med extra gästhus och liknande.
 
Förresten: jag har glömt hur Anna hamnade i lag med Han-utan-namn där i början. Hon verkade ju vettig! Någon som minns?
Jag är långt ifrån säker, men vill minnas att Anna var en av de första att väljas när de stod på stranden och blev valda en och en av simmarna som tog flagga först till lag röd. Men jag tror jag läste i nån artikel att han-utan-namn sagt att det var redan på planet ner en viss uppdelning bland folket så han och Anna connectade kanske redan där?
 
Håller själv på att se om första avsnittet då jag heller inte kunde minnas, men det hela verkar ha börjat med att Anna och "han" hade åsikten att Adnilson kanske skulle prioritera att äta och vila för att konservera energi inför tävlingarna, istället för att bygga ett överdådigt läger med extra gästhus och liknande.

Vad konstigt, en sån enkel grej alltså? Hon borde ha fattat att hon inte skulle liera sig med honom.

Jag är långt ifrån säker, men vill minnas att Anna var en av de första att väljas när de stod på stranden och blev valda en och en av simmarna som tog flagga först till lag röd. Men jag tror jag läste i nån artikel att han-utan-namn sagt att det var redan på planet ner en viss uppdelning bland folket så han och Anna connectade kanske redan där?

Aha, på planet låter inte orimligt. Synd att hon inte tänkte sig för, hon verkade ju betydligt vettigare än honom.
 
Vad konstigt, en sån enkel grej alltså? Hon borde ha fattat att hon inte skulle liera sig med honom.

Sedan skulle de välja en individ "de kunde undvara" och majoriteten röstade på Anna. Möjligen för att hon opponerade sig och hade åsikter om byggandet?
Det är efter detta val som CH börjar spåra helt och vända sig mot gruppen. När Anna sen kom tillbaka var det kanske mer naturligt för henne att hänga med den hon initialt klickat lite med, än de som "röstat bort" henne och vars prioriteringar hon inte höll med om?
 
Sedan skulle de välja en individ "de kunde undvara" och majoriteten röstade på Anna. Möjligen för att hon opponerade sig och hade åsikter om byggandet?
Det är efter detta val som CH börjar spåra helt och vända sig mot gruppen. När Anna sen kom tillbaka var det kanske mer naturligt för henne att hänga med den hon initialt klickat lite med, än de som "röstat bort" henne och vars prioriteringar hon inte höll med om?
Ja, att de valde bort henne kommer jag nog ihåg. Tror inte att det handlade om henne egentligen, utan att det var ett sätt att försvaga Carl.
 
Aha, på planet låter inte orimligt. Synd att hon inte tänkte sig för, hon verkade ju betydligt vettigare än honom.
Tror att det är lätt att missbedöma folk i det första läget, alla bara tittar efter en vinnare, det är ju som sagt både ett fysiskt som socialt spel. Han var ju definitivt inte blygsam om sina intentioner med sitt deltagande i Robinson, han skulle ju vinna bara, punkt. Dessutom var han väl fysiskt stark.
 
En som känns som en potentiell vinnare för mig är pudelrockaren med hårborsten. Stark i tävlingarna och hygglig mot alla. Ungefär som DK i förra säsongen.
Ja, samma för mig, men vi får se vad som händer med personligheterna när konflikterna börjar i gula laget. var det inte något tisslande nu sist alldeles i slutet som fick honom att lacka ur lite?
 
Ja, samma för mig, men vi får se vad som händer med personligheterna när konflikterna börjar i gula laget. var det inte något tisslande nu sist alldeles i slutet som fick honom att lacka ur lite?
Minns inte om just han lackade ur, men det verkar helt klart börja gnissla även hos dem.

Det är väl också i det laget de verkar lägga mer tid på att klaga över att de inte har någon mat än att faktiskt leta efter mat.
 
Minns inte om just han lackade ur, men det verkar helt klart börja gnissla även hos dem.

Det är väl också i det laget de verkar lägga mer tid på att klaga över att de inte har någon mat än att faktiskt leta efter mat.
Jag kommer inte ihåg om det var thaiboxar-anna eller sofie som talade om för honom att 'någon' hade räknat upp namn som potentiella vinnare och att denne då INTE hade nämnt hans namn, och han ba 'vad FAN?'
Det handlade väl lite om vem de skulle kunna avvara?
 
Jag kommer inte ihåg om det var thaiboxar-anna eller sofie som talade om för honom att 'någon' hade räknat upp namn som potentiella vinnare och att denne då INTE hade nämnt hans namn, och han ba 'vad FAN?'
Det handlade väl lite om vem de skulle kunna avvara?
Haha, han som verkat så prestigelös för mig.

Det sista hänger jag inte med på.
 
De ska ju skicka någon till något, de pratade om hon som gjorde så dåligt ifrån sig i balanstävlingen bland annat?
 

Liknande trådar

Tjatter Robinson är tillbaka, Anders Lundin likaså! Vilka tittar och vad tänker vi?
Svar
12
· Visningar
361
Senast: Piaff
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
27 576
IT & mobiler Vilken är er favorit ljudbokstjänst? Jag har använt Nextory ett tag, men kommer inte överens med deras sökverktyg, jag söker tex på...
2
Svar
20
· Visningar
713
Senast: Cinzia
·
Hundträning Jag hittade ingen tråd för kontaktövningar! Min bästa i hundgården med min bångstyriga Shar pei-tik är att dela upp godiset i högvärde...
Svar
3
· Visningar
373
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp