Sa till sambon att det är ju bara en tidsfråga innan Adnilson kommer börja tjafsa med någon annan istället. 🙄 Gick en halv dag...
 
Oavsett hans provokationer så tycker jag inte att det är okej när smockan hänger i luften så som den faktiskt såg ut att göra mellan honom och Adnilson och Lucas. Det är inte okej att nästan slåss.

Jag undrar bara hur mycket produktionen såg av Carls sidor under auditionprocessen. Han måste ha varit smart och visat sig lagom mycket som provokatör.

För mig är det dock fortfarande inte glasklart att hans avslutande synk med kravet på pengar inte var riggad av produktionen. Att de inte kom på den där lösningen för att bli av med honom och räta upp tävlingen.
Vi kommer aldrig att få klarhet i om synken var riggad eller inte, men jag är ganska övertygad om att Carl knappast hade underlåtit sig att informera om detta också om så varit fallet. Hade produktionsbolaget gått med på att betala så gissar jag att de fått fler krav efter hand.

Själv drar jag gränsen vid att slåss eller försöka och bli stoppad + givetvis vad folk säger. Däremot kan jag klart jämföra verbala utstuderad provokation med responsen på denne.

Oavsett vilket så är det produktionen som har huvudansvaret, de har castat Carl och kunde inte få honom att/ ville inte att han skulle uppföra sig. Jag tror produktionsbolag kommer att få det tuffare och tuffare att få hålla folk i lagom långt koppel ju extremare personer de castar. Jag tror dessutom att Carl kommer att få efterföljare som också testar gränser. Deltagarna ska trots allt bo och leva tillsammans och vissa personkonstellationer är nästan omöjliga att få att fungera.
 
Kvällens avsnitt, jag antar att det är sänt nu (21.35)?

Varför är adnilson arg på Fia för kudden? Han la den själv i säcken, hon gjorde sig inte avsiktligt av med kudden för att vara elak. Vad har jag missat?
 
Kvällens avsnitt, jag antar att det är sänt nu (21.35)?

Varför är adnilson arg på Fia för kudden? Han la den själv i säcken, hon gjorde sig inte avsiktligt av med kudden för att vara elak. Vad har jag missat?
För att han är en stor bebis? Buhu de tog nåt från MIG.

Har för mig att han inte ville lämna kudden men de andra tjatade på honom.

Och sen paranoian. Hon tog min kudde för att jag skulle få ont i axeln och förlora tävlingarna.

Tönt.
 
Är det så enkelt? Jag tänkte att jag missat något specifikt mellan Fia och honom. Ja, absolut att det är en stor bebis. Han-utan-namn hade inte helt fel.
 
Är det så enkelt? Jag tänkte att jag missat något specifikt mellan Fia och honom. Ja, absolut att det är en stor bebis. Han-utan-namn hade inte helt fel.
Jag tror inte det. Minns det bara som att han väldigt motvilligt lämnade ifrån sig kudden.
Han tjurade väl också för att hon bytt bort hans tofflor? Som om alla andras grejer skulle bytas bort medan han skulle få tillbaka sina.
 
Ingen allvarlig spoiler men för säkerhets skull ...

Jag tycker att den här säsongen verkar ha ett återfall av det som gjorde att jag slutade titta för många år sedan: majoriteten av tävlingarna avgörs av fysik och styrka vilket gör att killar/tjejer blir väldigt uppdelat. Och killarna vill förstås ha ut tjejerna, förutom några vars röster de behöver och sedan räknar med att de kan slå ut.
När jag började titta igen i förra säsongen blev jag positivt överraskad, de hade fler tävlingar som byggde på annat än styrka. Men nu verkar de ha fått återfall.
 
Ingen allvarlig spoiler men för säkerhets skull ...

Jag tycker att den här säsongen verkar ha ett återfall av det som gjorde att jag slutade titta för många år sedan: majoriteten av tävlingarna avgörs av fysik och styrka vilket gör att killar/tjejer blir väldigt uppdelat. Och killarna vill förstås ha ut tjejerna, förutom några vars röster de behöver och sedan räknar med att de kan slå ut.
När jag började titta igen i förra säsongen blev jag positivt överraskad, de hade fler tävlingar som byggde på annat än styrka. Men nu verkar de ha fått återfall.
Det har varit lite för få tävlingar än så länge för att avgöra, men alla hittills har gynnat styrka vilket gör det i princip omöjligt för tjejer att vinna. Jag har en känsla av att immunitetstävlingen var riggad för att de ville behålla CB, varför annars en gren han borde vara bra på och tävla om två immuniteter? Som gjort för att ge honom goda chanser.
 
Det har varit lite för få tävlingar än så länge för att avgöra, men alla hittills har gynnat styrka vilket gör det i princip omöjligt för tjejer att vinna. Jag har en känsla av att immunitetstävlingen var riggad för att de ville behålla CB, varför annars en gren han borde vara bra på och tävla om två immuniteter? Som gjort för att ge honom goda chanser.
Ja precis, det blir inte bara urtråkigt paktande, utan det blir också omöjligt för tjejer att vinna.
 
Det roligaste momentet för mig just nu är att Fia har två pengar som kan blockera röster i ö-rådet - och de andra vet inte om det. På det viset kan hon rädda sig själv och en kompis i en utröstning. Hon var jäkligt cool som bytte till sig en sådan fördel och sedan inte berättade om den (såvitt vi vet i alla fall)
 
Det roligaste momentet för mig just nu är att Fia har två pengar som kan blockera röster i ö-rådet - och de andra vet inte om det. På det viset kan hon rädda sig själv och en kompis i en utröstning. Hon var jäkligt cool som bytte till sig en sådan fördel och sedan inte berättade om den (såvitt vi vet i alla fall)
Jag fattar inte att de andra kan vara så kodumma som köper att hon _inte_ köpte de där mynten. Det var ingen som ifrågasatte, hon sa väl bara "NATURLIGTVIS INTE! när någon frågade om hon försökte buda på dem.
Men jag är övertygad om att varenda kotte i det där laget skulle köpa de där mynten om de hade blivit utvalda att gå till bytesmarknaden.
 
Jag fattar inte att de andra kan vara så kodumma som köper att hon _inte_ köpte de där mynten. Det var ingen som ifrågasatte, hon sa väl bara "NATURLIGTVIS INTE! när någon frågade om hon försökte buda på dem.
Men jag är övertygad om att varenda kotte i det där laget skulle köpa de där mynten om de hade blivit utvalda att gå till bytesmarknaden.
Men visste de om mynten alltså? Det missade jag isåfall.
 
Jag fattar inte att de andra kan vara så kodumma som köper att hon _inte_ köpte de där mynten. Det var ingen som ifrågasatte, hon sa väl bara "NATURLIGTVIS INTE! när någon frågade om hon försökte buda på dem.
Men jag är övertygad om att varenda kotte i det där laget skulle köpa de där mynten om de hade blivit utvalda att gå till bytesmarknaden.
Dessutom vet det andra laget det. Jag vet inte hur åtskilda de är vid tävlingar men nog kan det komma ut.
 
Ja då tar jag tillbaka, jag uppfattade aldrig det.
Jag var tvungen att gå tillbaka och titta. Jag hade formuleringen fel. Men hon berättade om hur det hela gick till, vem som tog vad och i vilken ordning, sen avslutade hon med att säga "och ingen tog immuniteten".

Immunitet var det ju inte dårå, utan en blockering av 1 röst per mynt. Men jag kan tycka att eftersom hon sa immunitet skulle misstanken ändå finnas att hon tog det åt sig själv. Åtminstone att Adnilson skulle muttrat något om det men han nöjde sig med att säga att det var fittigt av fia att hon bytte bort hans tofflor och hans snuttekudde.
 
Jag var tvungen att gå tillbaka och titta. Jag hade formuleringen fel. Men hon berättade om hur det hela gick till, vem som tog vad och i vilken ordning, sen avslutade hon med att säga "och ingen tog immuniteten".

Immunitet var det ju inte dårå, utan en blockering av 1 röst per mynt. Men jag kan tycka att eftersom hon sa immunitet skulle misstanken ändå finnas att hon tog det åt sig själv. Åtminstone att Adnilson skulle muttrat något om det men han nöjde sig med att säga att det var fittigt av fia att hon bytte bort hans tofflor och hans snuttekudde.
Aha, det var så. Det hade jag missat.

Snuttekudde 😂
 
För att han är en stor bebis? Buhu de tog nåt från MIG.

Har för mig att han inte ville lämna kudden men de andra tjatade på honom.

Och sen paranoian. Hon tog min kudde för att jag skulle få ont i axeln och förlora tävlingarna.

Tönt.
Jag tycker han är lite jobbig nu faktiskt. Hans kudde, hans kök. Tror han åt upp tonfisken med.
 

Liknande trådar

Tjatter Robinson är tillbaka, Anders Lundin likaså! Vilka tittar och vad tänker vi?
Svar
12
· Visningar
319
Senast: Piaff
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
50 51 52
Svar
1 034
· Visningar
25 641
Senast: Lingon
·
IT & mobiler Vilken är er favorit ljudbokstjänst? Jag har använt Nextory ett tag, men kommer inte överens med deras sökverktyg, jag söker tex på...
2
Svar
20
· Visningar
701
Senast: Cinzia
·
Hundträning Jag hittade ingen tråd för kontaktövningar! Min bästa i hundgården med min bångstyriga Shar pei-tik är att dela upp godiset i högvärde...
Svar
3
· Visningar
353
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp