Robyn Hood & Marion (ulvlek)

Jag drar helt fräckt slutsatsen att lyan trodde Bsf var ängeln (iom missat käk i natt) och satsade på att lyncha henne istället.

Jag tror fortsatt på´@Ferrari s ondska, @Bollen (som avgjorde) seglar upp som en stark kandidat och jag är och fortfarande tveksam till @Sookie enligt tidigare tankar.
Däremot kom väl @Lilltess och @Snurrfian starkare på den goda planhalvan och @quarter4ever befäster också sin ställning efter dagens lynch.

@bumpo och @Schantana behöver jag definitivt se mer av, likaså @hemlig som försvann efter sin något svaga motivering ikväll.

Jag är väl inte direkt övertygad om att jag överlever natten men det här är mina 2 cents om jag inte gör det. :)

stackars @Bollen är inte ens med och leker. :angel: däremot @bollen__ :laugh:

Jag reagerar lite på både habina och Liltess som vill få till Sookies uddaröst på mig som konstig- för som jag skrivit så tycker inte jag att det är det ( typ)

Jag tycker inte att den är konstig på så vis att hon la en uddaröst. Men det är klart att den blir granskad och i och med att jag inte vet var jag har sookie (inte för att jag vet var jag har någon annan heller) så vill jag nysta lite mer i det, speciellt som den du nu "försvarade" visade sig vara god.

Att ulvarna trodde att blacksmithfarm var ängel pga uteblivet käk. Jag hänger inte med alls. Visste du vem ulvarna försökte käka? :cautious:
Men hallå? Det blev ju inget käk igår natt - kanske för att ulvarna försökte käka Bsf som var välsignad. Hajaru?

@Snurrfian och @hemlig fast hur skulle jag annars formulerat mig? Sookie var ju negativt inställd till Q då hon röstade på henne. Sedan visade det sig att den som sookie tyckte att Q försvarade var god. Skulle hon då ha blivit ÄNNU MER negativt inställd? Nä, jag hänger inte med i hur ni tror att jag tror Q är god. Däremot var jag intresserad av sookies svar och hon har sagt först "hon är friad :D" och sedan "nästan :p" så tolkar iaf jag det som att sookie är lite mer positivt inställd men har inte godförklarat Q. Vilket jag tycker är ett helt ok svar.

Undrar också över sookies röst och tunna motivering.

tycker inte att den teorin var tunn BSF beteede sig udda första röstningen och quarter4ever har "hållt" henne om ryggen lite.... och det visade sig att hon gjorde rätt i men quarter4ever kan ju vara en ulv som försöker att verka god.... :crazy: :banghead: man vet ju aldrig i denna leken...:arghh:

Nu ska jag försvara @Sookie lite för där har jag också varit
Att man lägger en uddaröst istället för att avgöra- det har jag också gjort - och blivit ifrågasatt för :p

Så eftersom Sookie leker för första gången så vill jag faktiskt inte hålla det mot henne just nu. Trots att hon röstade på mig :cool:
Hon får gärna förklara sig och visa mer av sina tankar- just det finner jag inte så skumt faktiskt :)

tack :o

Målar om och målar rätt;)

DL1 21:30
17:26 Snurrfian röstar på quarter4ever
19:15 Malinois röstar på bumpo
19:52 Sookie röstar på Malinois

20:12 Blacksmithfarm röstar på Malinois
20:38 Blacksmitfarm ändrar röst till Snurrfian

20:54 Schantana röstar på blacksmithfarm
21:05 Lilltess röstar på Malinois
21:08 hemlig röstar på Habina
21:16 Ferrari röstar på Artline
21:18 LenaH röstar på Blacksmithfarm
21:22 Habina röstar på ferrari
21.26 quarter4ever röstar på Artline
21:28 Blacksmithfarm ändrar röst till Artline

21:29 Artline röstar hemlig
21:29 Artline ändrar röst till blacksmithfarm
Artline lynchas (ulv)
Inget käk

DL 2 21:00
19:13 hemlig röstar på Blacksmithfarm
19:56 LenaH röstar på Ferrari
20:41 Lilltess röstar på Ferrari
20:50 Snurrfian röstar på Ferrari
20:52 Ferrari röstar på Lilltess
20:52 bumpo röstar på Blacksmithfarm
20:53 Blacksmithfarm röstar på Ferrari
20:56 Schantana röstar på Blacksmithfarm
20:58 Habina röstar på blacksmithfarm
20:59 bollen__ röstar på Blacksmithfarm
21:00 Sookie röstar på quarter4ever
21:00 quarter4ever röstar på ferrari

BSF lynchas ( välsignad )

Varifrån får du att det var just Bsf som de försökte käka?
Käket misslyckades ju! :banghead:

Det lämnar inte så många alternativ, vilka är redan listade i tråden sen tidigare.

Jag orkar inte förklara mer utan går och lägger mig nu.
Om jag lever imorgon så ses vi! :)

Nej Robyn skulle väl ha kunnat tjuva från siaren och råkat ge dig förmågan? Vilket bara gjorde dig "farligare" för ulvarna en natt. Jag skulle absolut inte peka ut en specialroll, det finns ju fler scenarion i denna leken :)

Fast det här kan ju lika gärna vara du som försöker låtsas som att du inte försökte peka ut en specialroll? Nu vet jag inte alls vad LenaH har för roll, men jag blir misstänksam mot dig.

Varifrån får du att det var just Bsf som de försökte käka?
Tillägg på mitt eget inlägg.
Bsf var Lady Kluck, välsignad, dvs skulle överleva ett käk.
Och sen har vi ängeln, som förmodligen skyddade sig själv första natten, det brukar väl vara standard. Någon av dessa borde väl lyan försökt käka. Så det gör ju två val, varför är du så säker på att det var just Bsf som de försökte käka?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka