Vadå menar?Hur menar du då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vadå menar?Hur menar du då?
Jag drar helt fräckt slutsatsen att lyan trodde Bsf var ängeln (iom missat käk i natt) och satsade på att lyncha henne istället.
Jag tror fortsatt på´@Ferrari s ondska, @Bollen (som avgjorde) seglar upp som en stark kandidat och jag är och fortfarande tveksam till @Sookie enligt tidigare tankar.
Däremot kom väl @Lilltess och @Snurrfian starkare på den goda planhalvan och @quarter4ever befäster också sin ställning efter dagens lynch.
@bumpo och @Schantana behöver jag definitivt se mer av, likaså @hemlig som försvann efter sin något svaga motivering ikväll.
Jag är väl inte direkt övertygad om att jag överlever natten men det här är mina 2 cents om jag inte gör det.![]()
Vadå menar?
Den här dialogen mellan dig och Sookie tänker jag:VA?!Var någonstans har jag godförklarat Q?
I och med att vi nu vet blacksmithfarms roll, innebär det här att du är mer positiv till @quarter4ever?
Det känns som om du vill gå Sookie att tycka att Q är god och det känns som om det finns fler anledningar till varför Q gör som hon gör.hon är friad![]()
Tänkte på det här inlägget @Habina .I och med att vi nu vet blacksmithfarms roll, innebär det här att du är mer positiv till @quarter4ever?
Jag reagerar lite på både habina och Liltess som vill få till Sookies uddaröst på mig som konstig- för som jag skrivit så tycker inte jag att det är det ( typ)
Men hallå? Det blev ju inget käk igår natt - kanske för att ulvarna försökte käka Bsf som var välsignad. Hajaru?Att ulvarna trodde att blacksmithfarm var ängel pga uteblivet käk. Jag hänger inte med alls. Visste du vem ulvarna försökte käka?![]()
Den här kommentaren får mig att reagera, försöker lilltess outa en god specialroll?![]()
Varifrån får du att det var just Bsf som de försökte käka?Men hallå? Det blev ju inget käk igår natt - kanske för att ulvarna försökte käka Bsf som var välsignad. Hajaru?
Undrar också över sookies röst och tunna motivering.
Nu ska jag försvara @Sookie lite för där har jag också varit
Att man lägger en uddaröst istället för att avgöra- det har jag också gjort - och blivit ifrågasatt för
Så eftersom Sookie leker för första gången så vill jag faktiskt inte hålla det mot henne just nu. Trots att hon röstade på mig
Hon får gärna förklara sig och visa mer av sina tankar- just det finner jag inte så skumt faktiskt![]()
Jag reagerar lite på både habina och Liltess som vill få till Sookies uddaröst på mig som konstig- för som jag skrivit så tycker inte jag att det är det ( typ)
Fast detta har jag redan svarat på, du läser slarvigt!
Men hallå? Det blev ju inget käk igår natt - kanske för att ulvarna försökte käka Bsf som var välsignad. Hajaru?
Käket misslyckades ju!Varifrån får du att det var just Bsf som de försökte käka?
Hence kanske. Men jag tycker inte det känns osannolikt.Fast det fanns ju en hel rad med olika scenario varför det inte blev käk.![]()
Nej Robyn skulle väl ha kunnat tjuva från siaren och råkat ge dig förmågan? Vilket bara gjorde dig "farligare" för ulvarna en natt. Jag skulle absolut inte peka ut en specialroll, det finns ju fler scenarion i denna leken![]()
Tillägg på mitt eget inlägg.Varifrån får du att det var just Bsf som de försökte käka?
Hence kanske. Men jag tycker inte det känns osannolikt.